C-day 2012 - 25 augustus (lexus & toyota meet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
flyer%20Cday%202012-2.jpg


Zaterdag 25 Augustus is het C'day 2012!

Op zaterdag 25 augustus is het zo ver! Het jaarlijkse evenement dat wordt georganiseerd door CorollaClub NL staat weer voor de deur: C-day! Geen enkele Toyota-enthousiasteling kan deze, inmiddels traditionele meeting, onopgemerkt aan zich voorbij laten gaan. Dit jaar is alweer de 12e editie!

Zoals elk jaar geldt wederom: Toyota & Lexus Only!!!
Iedereen met een Toyota of Lexus is welkom. Heb je een ander merk auto maar wil je toch een kijkje komen nemen? Geen probleem, echter zal de auto in dat geval verder op het industrieterrein geparkeerd moeten worden.

Dit jaar zal Showoff Imports in Dongen als gastheer optreden en het terrein van het bedrijf beschikbaar stellen. De organisatie van de meeting is in handen van Corolla Club NL, voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met deze club, via eteam@corollaclub.nl.

Zowel de organisatie als Showoff Imports in de rol van gastheer hopen op een grote opkomst, zodat we er met zijn allen een gezellige dag van kunnen maken en zo de 12e editie van C?day kunnen laten slagen.

LAATSTE UPDATE: De Lexus LFA productienummer 1 zal ter display gesteld worden! De allereerste LFA ter wereld, must see!

Hopelijk zien we jullie allemaal 25 augustus tussen 10.00 en 17.00 uur, hier op de Slof 6 in Dongen.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Helaas (feestje m'n schatje wordt 50) de vooruitzichten zien er goed uit en het zal vast druk worden.
Maak maar veel :photo: zodat ik later kan zien wat ik gemist heb.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik zal deze keer me camera meenemen :p

maar het weer moet voor komende zaterdag ook wel een beetje meewerken... de vooruitzichten zijn nog niet goed
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Ik hoop meer dat je een Troetelbeertje bent want die kunnen stralen. :p
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Damn Eric, met welke gedachte zit jij man ?? De troetelbeertjes..... :O :D :D

Spijtig genoeg kan ik ni komen, moet al naar een BBQ voor een verjaardag....
 

nnjong

Actief
16 jul 2012
155
0
0
Kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar er ligt wel al genoeg geld daar bij showoff, dus toch beetje daar :p
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Ik kom ook met de lexus en mijn broer met z'n MR spyder.
Zal wel wat aan de late kant zijn want moet werken tot 13u en dan nog anderhalf uur rijden...
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Gefeliciteerd met je prijs.
Zijn er verder nog foto's gemaakt?
Je mag ze hier denk ik wel laten showen aan ons, haha.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
helaas gemist! :) het was er bij mij een beetje doorheen geslipt vanwege de aankomst van me aquarium....

toch wel wat gezelligheid gemist zo te zien!

gefeliciteerd Erick! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.