Aanpassingen RX400H

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
ff een update,heb er nieuwe velgen op zitten van JR-wheels in maat van 22''.
Het is weer een breedset geworden; voor 9 j en achter 9,5 j met ET 30 rondom.
De remklauwen ook maar een opknapbeurt gegeven met een mooi kleurtje.
Nu is ie klaar voor meeting.

Ik vind het altijd wel mooi hoor, grote velgen met lage banden, maar ik denk altijd dat wat er standaard op een auto zit er niet voor niets voor ontwikkeld is.
Ik bedoel, wij rijden in onze vakanties soms 3- tot 4000 km door Europa, en dan lijken mij dit soort wijzigingen niet zo verstandig om te doen. Onze NX zou buitengewoon oncomfortabel worden denk ik.
 

rwsrx

Nieuw hier
16 jun 2020
9
4
3
@Kees81, precies mijn vraag.

SC430, mooi gedaan, vond het eerste setje velgen wel iets mooier maar vind het resultaat verbluffend goed. Zelf houd ik echt van het origineel houden maar je RX ziet er echt mooi uit, chapeau.
Zelf ben ik op zoek naar een goed alternatief voor de originele dempers. En dan niet de Kyb variant. Heb jij suggesties?

Vriendelijke groet,

Ramon
 

Markjuhpro

Nieuw hier
19 apr 2021
20
16
3
@Kees81, precies mijn vraag.

SC430, mooi gedaan, vond het eerste setje velgen wel iets mooier maar vind het resultaat verbluffend goed. Zelf houd ik echt van het origineel houden maar je RX ziet er echt mooi uit, chapeau.
Zelf ben ik op zoek naar een goed alternatief voor de originele dempers. En dan niet de Kyb variant. Heb jij suggesties?

Vriendelijke groet,

Ramon
Hoi Ramon,

Als ik je goed begrijp zoek je een alternatief voor de originele schokbreker. Wist je dat KYB de schokbreker leverancier van Toyota(Lexus) is?
 

rwsrx

Nieuw hier
16 jun 2020
9
4
3
Hoi Ramon,

Als ik je goed begrijp zoek je een alternatief voor de originele schokbreker. Wist je dat KYB de schokbreker leverancier van Toyota(Lexus) is?
Ha Markjuhpro, geldt dat ook voor de fabriekaf set van de RX400h? Dat vindt ik nergens. Wat rest is of de KYB’s die nu verkrijgbaar zijn dezelfde zijn als de originele. Door ebay af te struinen kom ik ‘originele’ tegen voor+/- €300 per stuk en die KYB’s voor €300 per set. Vooral de fora in USA doen me vermoeden dat het andere dan de originele zijn omdat ze een stuk stugger lijken te rijden.