Phaebo IS200 Supercharged

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Nice!!! zeker duimpje waard! wat zijn de specs van die wieltjes?
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Staat heel dik! Ook benieuwd naar de specs van de wielen. Zou trouwens je mistlampen even openbakken en zwart maken. Staat wel mooi met al die zwarte lichtunits en zwarte accenten.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

bedankt voor de positieve reacties, de specs van de wielen had ik een paar posts eerder volgens mij vermeld maar hier dan nog een keer

voor 18 x 8,5J ET 35 met Hankook Ventus 215-35-18 banden
achter 18 x 9,5j ET 35 met Hankook Ventus 225-35-18 banden

de banden staan dus ook wel aardig getrokken om de velg.

@blue eyes
de banden lopen in ieder geval achter aan, maar voor volgens mij ook als ik wat sneller over een drempel rijd.
Daarom worden zaterdag mijn voor en achter wielkasten omgerollt en de modderkuipen voor worden aangepast.

@D-Per4mance
bedankt voor de nuttige tip. De mistlampen stonden namelijk nog op de "to do list" alleen was ik van plan om komplete donkere mistlampunits te kopen van ebay, maar wat jij zegt even open bakken en de binnekant zwart spuiten is natuurlijk wel het proberen waard. En dan matcht het ook nog beter zelfs met de koplampen, want die zijn ook alleen aan de binnekant zwart. Dit ga ik binnekort maar eens proberen.
Heb je enig idee wat voor soort verf ik daarvoor moet gebruiken, dan bedoel ik hitte bestendig? Of is een normale spuitbus goed genoeg?
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Normale lak zou moeten voldoen. Normale Motip verf bijvoorbeeld is tot 150 graden temperatuur bestand. Zo warm wordt je mistlicht nooit.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Hier is de mijne in elk geval man :rulez: :rulez: :rulez:

Staan netjes getrokken zo, keep up the good work ;)
Misschien iets meer camber zetten achteraan, moet je niks laten rollen. Nadeel is de slijtage natuurlijk....
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Hey Phaebo, zie ik jou niet dagelijks naar de MOT rijden?
Leuk bakkie hoor.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

hey leon, Wat bedoel je met de MOT ? Volgens mij zie je een ander rijden. Ik woon namelijk in Vleuten ( vlakbij utrecht) en ik zie dat jij in spijkenisse woont, dus het zal wel een ander zijn.
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Oh dan zal het inderdaad een ander zijn. Hij lijkt er wel erg veel op in ieder geval. Zelfde winddeflectors, soortgelijke achterlichten, soortgelijke velgen.. Wel een andere grill heeft die geloof ik maar het had gekund ;)

(de MOT is een olie terminal op de maasvlakte)
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Leon zei:
Oh dan zal het inderdaad een ander zijn. Hij lijkt er wel erg veel op in ieder geval. Zelfde winddeflectors, soortgelijke achterlichten, soortgelijke velgen.. Wel een andere grill heeft die geloof ik maar het had gekund ;)

(de MOT is een olie terminal op de maasvlakte)

Leon,

Ik denk dat je mij bedoelt, ik werk op de MOT!
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Ooh haha dat is toevallig! (ik bij gate)
 

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Dikke wielen kerel :) ( En natuurlijk een mooie IS)

Maar kan toch wel wat lager of niet :p :rulez:
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

had het inderdaad graag nog wat lager gezet, maar dat is hier echt niet te doen, ik loop nu al vaak aan op de bodem, en vooral als ik naar mijn vriendin rijdt dan moet ik over zo'n 12 drempels die 50cm lang zijn en daar kan ik dan echt niet meer overheen.

gewone drempels kan ik makkelijk op maar van die korte drempels zijn dodelijk, ook van die ( druppel ) drempels waar je precies in het midden overheen moet rijden zijn ook erg populair hier en loop ik ook op vast als ik nog lager ga
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Alvast weer een nieuwe update,
Zat laatst op internet te struinen naar leuke gadgets voor de is200, totdat ik ineens tegen een komplete compressor kit aanliep.
Het gaat om een Bemani tte compressor kit. Deze kit is goed voor 50 pk winst en is plug and play zo op de is200 te bouwen. Alleen het probleem was dat de beste man in tjechie woont. Nou heb ik weten te regelen dat we ergens in het midden in duitsland zullen meeten zodat ik de kit op kan halen. Dat word een mooi ritje van zo'n 450 kilometer.
hier alvast een paar fotos
Op de foto mist alleen nog een extra pulley die de snaar van de compressor aandrijft maar deze is er ook bij

DSC_0148Large.jpg

DSC_0149Large.jpg

DSC_0152Large.jpg