Phaebo IS200 Supercharged

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
hoewel ik eerst dacht dat ik niet teveel zou gaan doen aan mijn auto, is het onderhand toch een soort van projectje geworden van mij.

zo is hoe ik de auto kocht
image.jpg

imagefgj.jpg


inmiddels heb ik de auto rondom laten tinten. voorruiten maximaal wat toegestaan is en achter een stuk donkerder.
Ook heb ik inmiddels donkere LED achterlichten gemonteerd, vanuit amerika besteld.
en de 2 mistlampen in dezelfde tint laten tinten.

IMAG0123.jpg

IMAG0126.jpg

IMAG0131.jpg

IMAG0129.jpg

IMAG0133.jpg

IMAG0134.jpg
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

toen ik de auto net een week had heb ik een schroefset van BC racing binnengekregen en deze er onder gemonteerd en laten uitlijnen.
Ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over deze set. Je kan hem op vele manieren afstellen zoals veerspanning, demping, hoogte en dit alles appart van mekaar. Ook rijd de auto nog erg comfortabel al zeg ik het zelf.

inmiddels zitten ook de angeleyes erin en zit er xenon verlichting ik de koplampen en in de mistlampen ( 8000K )hier nog eff een paar fotos van
PS de auto staat nu weer op de originele 17 inch wielen met winterbanden, van de zomer komen er weer andere velgen onder.

IMAG0128.jpg

IMAG0127.jpg

IMAG0135.jpg

IMAG0124.jpg
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

gaaf project lekker bezig!! :rulez: :rulez:

waar heb je die koplampen vandaan??
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Heel netjes gedaan, mooi clean. Vind ook deze velgen een stuk beter ogen! :rulez:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Nice :rulez:
Mooie updates en ben benieuwd naar de velgen die eronder komen.


Zeggen ze in het begin allemaal "bwa, kga er niet veel aan veranderen zenne....." :D
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

@jeroen
de koplampen heb ik van ebay, uit amerika. Maar zoals ik je al verteld heb gaan deze er niet zonder moeite in.
Ook merk ik dat ze een beetje last hebben van vocht ( dit moet ik nog gaan verhelpen ) moet alles af gaan kitten geloof ik
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

ah oke ebay dus! das wel balen van het vocht! hopelijk is het snel opgelost..
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Phaebo IS200 platinum silver

zo.. inderdaad een projectje! de achterlichten zijn iets te donker voor mijn smaak, maar dat telt niet mee natuurlijk :p het is jouw auto! Heb je nog meer plannen voor? (anders dan andere velgen van de zomer?)
 

Nilles

Hoort erbij
8 okt 2011
29
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Echt mooi gedaan! :D
Vooral je koplampen :)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Mooi gedaan :) Keep up the nice work.

Volgens mij had ik je koplampen ook bij ShowOff te koop gezien.
Had je de spullen snel in huis vanuit de VS? Ben benieuwd naar je zomervelgen. Ga jenog voor de DUB-stijl?
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

bedankt voor de reacties.

Ja klopt ik heb de koplampen ook bij show off gezien, helaas had ik ze al besteld toen ik ze daar zag, maar daar kosten ze rond de 400 euro en heb ze nu voor 100 euro goedkoper inclusief verzenden etc..

de velgen die ik heb liggen heb ik gekocht om op te knappen. Dit zijn imitatie velgen van het merk Vienna kreist.
dezen hebben de maten voor 18 inch 8,5J en achter 18 inch 9,5j Dus dat is lekker breed.
Waarscheinlijk zal ik het een en ander moeten aan passen aan mijn wielkasten maar dat komt nog wel.
Er gaan waarscheinlijk ook behoorlijk getrokken banden omheen komen namelijk voor 215/35/18 en achter wil ik 225/35/18
viennakrez21.jpg
zoiets moet het ongeveer worden
 

Nilles

Hoort erbij
8 okt 2011
29
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Dat zijn wel erg dikke velgen! :D
Hoe zit het trouwens bij jou, met de fittingen in de lampen?
Heb je net als mij T20 steekfittingen, voor het knipperlicht aan de voorkant en de verlichting achter?
Of heb je andere fittingen?
Ik ben namelijk op zoek naar Andere fittingen maar die heb ik zo snel nog niet gevonden helaas :neutral:

Wat zijn de verdere plannen aan de auto? :)
Heerlijk projectje dit ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Ziet er goed uit man! :rulez:

Verder nog plannen?
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Nilles zei:
Dat zijn wel erg dikke velgen! :D
Hoe zit het trouwens bij jou, met de fittingen in de lampen?
Heb je net als mij T20 steekfittingen, voor het knipperlicht aan de voorkant en de verlichting achter?
Of heb je andere fittingen?
Ik ben namelijk op zoek naar Andere fittingen maar die heb ik zo snel nog niet gevonden helaas :neutral:

Wat zijn de verdere plannen aan de auto? :)
Heerlijk projectje dit ;)


hoi

de knipperlicht fittingen van de koplampen zijn volgens mij gewoon de zelfde fittingen als in de originele koplampen, of je kan de knipperlicht fittingen geloof ik overzetten van de originele koplamp naar de angeleyes unit dan past de stekker er gewoon op. In ieder geval heb ik niks aan hoeven te passen aan de knipperlichten. Knipperlicht lampjes waren ook inbegrepen, evenals het grootlicht lampje.


De dimlicht fittingen zijn wel anders. Deze zijn origineel hb4 ( 9006 ) fittingen en degene in de angeleyes unit zijn D2R fittingen ( welke hetzelfde zijn als oem xenon )
helaas had ik geen oem xenon maar een aftermarket setje en heb ik dus 2 nieuwe D2R xenon lampjes moeten bestellen en een verloop kabeltje om het passend te maken op de starters van de lampen.


Verdere plannen voor mijn auto zijn voorlopig

-vochtprobleem in me koplampen verhelpen
-velgen op laten knappen ( spuiten en of polijsten )
-wind deflectors op de zij ramen voor + achter ( besteld en onderweg )
-dubbel din auto radio ( maar moet eerst uitzoeken hoe het juist aangesloten kan worden aangezien ik oem navigatie en versterker heb)
-smoke mistlampen voor
-remklauwen opnieuw in de rode lak zetten ( begint los te laten )
-misschien een heel klein spoilertje op de kofferklep

dit zijn voorlopig eff de plannen voor de toekomst.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Waar heb jij je winddeflectors besteld?
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

heb de winddeflectors besteld op ebay, dit omdat ze in nederland alleen maar die winddeflectors hebben die je tussen je raamrubbers moet steken en daarbij bang ben dat het raamfolie op me ruiten gaat beschadigen bij het openen en dicht doen.

degene die ik heb besteld vallen over de raamstijlen heen en worden bevestigd door middel van plakken en zijn ook in een donkere tint wat beter past bij mijn getinte ramen.

http://www.ebay.com/itm/190621955205?ss ... 1497.l2649
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Phaebo zei:
heb de winddeflectors besteld op ebay, dit omdat ze in nederland alleen maar die winddeflectors hebben die je tussen je raamrubbers moet steken en daarbij bang ben dat het raamfolie op me ruiten gaat beschadigen bij het openen en dicht doen.

degene die ik heb besteld vallen over de raamstijlen heen en worden bevestigd door middel van plakken en zijn ook in een donkere tint wat beter past bij mijn getinte ramen.

http://www.ebay.com/itm/190621955205?ss ... 1497.l2649

Ik heb zelf de climair's in donkere versie, ogen stukken mooier dan de normale.
Dus ze zijn er wel hoor.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Phaebo zei:
Die heb ik ook bekeken. Ik had ze gevraagd of ze transparant zijn en ze zeggen van "niet echt".
Kan je foto's maken met een lamp erachter wanneer je ze hebt? Donker vind ik niet erg, maar ze moeten wel iets doorzichtig zijn.

Jimmy zei:
Ik heb zelf de climair's in donkere versie, ogen stukken mooier dan de normale.
Dus ze zijn er wel hoor.
Ik ga ook niet voor de Climair, want die zijn twee losse delen tussen de ramen. In mijn geval is het een kwestie van mijn smaak, JDM look en geen technische reden. Vind ze mooier als ze over de ramen heen lopen, meer ??n geheel in de vormgeving.
:)
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

hallo ik heb in mijn lexus dezelfde lichte maar het probleem is dat niet goed aansluiten in de hoeken hoe heb jij dit opgelost ik heb al verschillende steunen weg gezaagd maar de richtingaanwijzers sluiten niet goed aan de carrosserie
grtz dieter
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Ik ga ook niet voor de Climair, want die zijn twee losse delen tussen de ramen. In mijn geval is het een kwestie van mijn smaak, JDM look en geen technische reden. Vind ze mooier als ze over de ramen heen lopen, meer ??n geheel in de vormgeving.
:)

Dit is dus ook mijn mening, ik vind het mooier dat ze over de gehele ramen heen vallen.

bakker zei:
hallo ik heb in mijn lexus dezelfde lichte maar het probleem is dat niet goed aansluiten in de hoeken hoe heb jij dit opgelost ik heb al verschillende steunen weg gezaagd maar de richtingaanwijzers sluiten niet goed aan de carrosserie
grtz dieter

ik heb ook een hoop problemen gehad met het monteren van de koplampen. Heb namelijk aan de carroserie bij het onderste moertje een stuk weg moeten buigen.
Bij het bovenste bevestigingspunt op de koplamp heb ik een stuk moeten inkorten en het 2e tap eind heb ik helemaal weg gezaagd.