Voor de mensen die moeten krabben...

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja,als in ik betaal Alor en wordt niet in elkaar gemept :) :p
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Nou ja zeg :p

Ik ben niet vogelvrij hier, ik heb (financi?le) afspraken gemaakt om hier het een en ander aan de praat te houden.

Check mijn respect streepjes ;)

Correctie: "n?g niet vogelvrij..." en "een financi?le bijdrage geeft je toch geen vrijbrief om er van allerlei onzin uit te kramen.. :p

Zo ja, dan adviseer ik de eigenaar dezer site eens ernstig het sponsorbeleid te herzien... Hehehe
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Vanmorgen voor een zinvolle bijdrage aan dit forum de ruiten gekrabt met een ding van de Aldi(?) met puntjes erop, zodat het dikke ijslaagje ahw van de ruit "geschuurd" wordt.
Daarna met de reguliere krabber de ruit schoongemaakt, dus zonder spray.

Dat ging ook goed, alhoewel spray sneller werkt, leek het resultaat van de combi schuurkrabber-regulier een beter blijvend resultaat te hebben.
Foto volgt...
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Heb je een foto en merk van die krabber, Roel?
Merkloos :(
krabber.jpg
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Die ligt vast lekker in de hand Roel. Zie ook een duimgreep in 't midden :rulez:

Met die warme handen van jou ben je idd binnen een paar minuutjes klaar :p
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Jammer genoeg is het krabben ff voorbij.

Kreeg gisteren een krabber met lampje bij de ANWB.

@Alor, lijkt me een grote uitdaging, ben nogal masochistisch aangelegd....
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Deze multi praktische 'ijskrabber' is wel op je lijf geschreven Vroem :p

5622487846_spanking1_xlarge.jpeg
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
[modinwordingmodeaan] Heren, heren on topic blijven graag [modinwordingmodeuit] :p
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Stond vanmorgen weer van die hardnekkige zooi te krabben.
Welke malloot zei ook alweer dat de winter voorbij was?

Begint met een "A"...

Na een flinke spank bannen die gast! :p

Helaas bedacht ik me later dat de ANWB krabber die ik wilde testen nog binnen lag....
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Weet je wat het ergste is?

De Lexus is zo schoon en warm, daar heeft Alor gewoon gelijk in :)

Het gaat om de auto van mijn ega, zo'n ding uit Duitsland.

In de Lexus zet ik blazer, als ik iets later wegrij, gewoon op FRONT en dan is hij zo warm!
De Duitser heeft ongeveer een km of 5 nodig....
 

leeuws

Actief
25 okt 2013
139
1
0
nog effe voor het topic sluit, echt goeie raad ;)
nooit warm water gebruiken, waarom :
1. het duurt te lang eer je het hebt en kost energie
2. kan leiden tot barsten in je ruit als je bv een sterretje hebt (grote temperatuurverschillen)
3. het belangrijkste, het bevriest sneller dan koud water !!!
warm water bevriest sneller dan koud? lijkt onlogisch, maar bij warm water zijn de atomen veel actiever, waardoor het sneller afkoelt dan koud water, waar de atomen statischer zijn. gewoon natuurkunde. niets speciaal.
maar je moet het maar eens proberen, koud water en direct droogmaken, al dan niet met de ruitenwissers of een handwissertje. werkt perfect en snel!

van ruitenkrabbers werkt de vileda goed, maar een licht flexibele ruitenkrabber met de dikte van ongeveer een bankkaart werkt nog beter. ??n van de bedrijven waar ik voor werk, maakt dit als promomiddel voor klanten. ik heb ze getest en ze werken perfect. misschien iets voor lexusforum? we kunnen ze bedrukken met alles wat de sponsers willen (bv het o zo mooie lexuslogo :p). het zou eigenlijk bij elke lexus geleverd moeten worden, naast het verbandskistje ed.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Nou, leeuws, over reclame/sponsering gesproken: wat denk je van een handeltje GRATIS van die dingen, met de naam van die firma erop en "lexusforum".

Wij zorgen wel voor verdere reclame zodat jij van de omzet bonus genoeg verdient voor een n?g grotere Lexus! :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Nou, leeuws, over reclame/sponsering gesproken: wat denk je van een handeltje GRATIS van die dingen, met de naam van die firma erop en "lexusforum".

Wij zorgen wel voor verdere reclame zodat jij van de omzet bonus genoeg verdient voor een n?g grotere Lexus! :p

Nu gaat dat "krabben" weer de goede kant op :thumbsup:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
No Title

Beat mijn krabber.
2 AA batterijen voor heerlijke handverwarming.
USB aansluiting voor actueel & laatste week kunststofverbruik en evt. bijstelling v/d krabhoek.
De lasergeleiding is vorige winter helaas ter ziele gegaan.
 

Bijlagen

  • photo2822.JPG
    photo2822.JPG
    144 KB · Weergaven: 31