Waar brengt jullie Lexus de nacht door?

HondaFan

Hoort erbij
16 okt 2018
55
5
8
Onze RX staat op de oprit, hij past door alle zooi in de garage niet in de garage :(. Misschien moet ik maar eens wat dingen verkopen zoals skelters, loopfietsen, kinderfietsen, bolderwagen, reserve fiets en 2 kinderen ;).

Liefste wil ik een carport hebben, en dan een flinke jongen voor twee auto's. Helaas loop ik hier tegen de welstandscommissie op die max maten aan een carport opleggen, waardoor ik max een carpoort van 1.66 meter diep bij ongeveer 3.5 meter breed kan plaatsen. Wat ik wilde was 4 meter breed bij 5 meter. Formeel is er geen verbod, maar is men wel terughoudend met verstrekken van vergunningen. Hopelijk met de volgende verkiezingen wordt de druk hoger op afschaffen van de welstand (ben niet de enige die dit wil).
 

FDD1975

Hoort erbij
17 okt 2018
68
40
18
Als hij eindelijk in bezit is komt die in een geventileerde garage te staan met luchtvochtigheidsmeter. Is de luchtvochtigheid te hoog word de garagedeur automatisch op een kier gezet en gaat de ventilator aan.

Verwend LS-je gaat het worden dus:D
 

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Mijn Lexus staat in een goed geventileerde garage naast mijn oude dame, de Citroen C4F Torpedo, deze week jarig. Ik heb een taart besteld met 88 kaarsjes.
Ik kijk of ik in September mee kan doen aan een bijzonder evenement: la croisi?re bleu: een week op stap met soortgenoten uit de periode 1929 tot 1933 op Corsica. De croisi?re jaune was een soort Paris - Dakar avant la lettre, waarbij een vloot van C6-en via Beyrouth en de Himalaya naar Peking reed. Met mijn gele dame mee doen aan de overtocht van Marseille naar Corsica en daar een week rondtoeren wordt vast een groot feest. De komende maanden krijgt mijn dame eerst stevig onderhoud.
Voor de liefhebber zijn hier beelden van de tocht van destijds: https://www.youtube.com/watch?v=lMtVSHhCzKg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Op de foto staat de dame overigens klaar om de Kerstman te vervoeren. Dat is mijn jaarlijkse bijdrage aan het Kerstfeest voor de kinderen. Na afloop zitten en staan er soms een stuk 10 achterin om een rondje door het dorp te rijden.
 

Bijlagen

  • photo7088.jpg
    photo7088.jpg
    275,1 KB · Weergaven: 37
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich en Stefan O

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Op de parkeerplaats voor de deur, kwispelstaartend te wachten tot ik in de buurt kom, dan doet ze de lampjes aan en mag ik instappen.