vliegen naar athene met ryanair

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Nu de coronavirus is uitgebroken kan je er op wachten dat er niet meer gevlogen wordt.
Dat is mij nu ook overkomen, ik zou met 4 mensen een weekje naar Athene gaan.
De reis geboekt die begint in Eindhoven met Ryanair oja ik had de reis al geboekt toen
was er nog niets bekend over de virus.
Nu is alles gecanceld dus ook bij Ryanair en die bieden aan om de vlucht te verplaatsen
ik zou 31 maart gaan vliegen een nieuwe datum kiezen is niet makkelijk ivm werk en andere dingen.
En is het coronavirus dan voorbij.
Ik wil annuleren en dan gaat het beginnen wat je ook probeert en zoekt je kan geen contakt krijgen met RYANAIR.
Of weet iemand van jullie hoe je bij die lui in contakt kan komen zonder astronomische bedragen aan telefoonkosten
kwijt te zijn.
Het is toch 550 euro waar ik over praat en dat is best veel.
Bij voorbaat dank Magnepan
 

BlueyCT200

Hoort erbij
15 jul 2019
62
15
8
Heel vervelend. Wel een beetje inherent aan de luchtvaartmaatschappij Ryanair. Staan er nu niet bepaald bekend om hun klant- en servicegerichtheid. Niet alleen in dit soort crisistijden. Daar betaal je dan ook voor. Ik vlieg er nooit meer mee.

Zie het als bv Dacia vs. Lexus. ;-)

Je bent niet de enige. Toevallig vandaag een artikel.

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...air-klanten-vrezen-niet-terugbetaling-tickets

Dit zal waarschijnlijk veel geduld en een lange adem moeten duren. Succes!
 

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Ik kan de reis omboeken naar een andere datum dan moet ik voor 4 personen 300 euro bijbetalen.
Dan kan ik in september vliegen dus dat is 550+300 is 850 euro en dan ben je er nog niet.
Wie zegt mij dat de coronavirus dan voorbij is ,dus kom je in een loop terecht waar je niet uitkomt.
Ryanair zegt dat we om kunnen boeken de verzekering keert niet uit omdat ryanair je een alternatief aanbied.
En zo is alles weer bij het oude zo als het hoort de consument is de lul .

vr gr magnepan
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Ryanair mijd ik als de pest. Nog even en ze laten je extra betalen voor toiletbezoek en zuurstof. Heb je een rechtsbijstandverzekering?

Overigens heeft mijn vader een Dacia en ik moet zeggen dat de service uitstekend is, terwijl een niet nader te noemen Lexus dealer het presteert om voor het tweede jaar op rij meerdere keren een foutieve factuur voor een onderhoudsbeurt te sturen en ook eens vergeten is om de APK uit te voeren...

Jarno
 

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Nee wel een annuleringsverzekering.
Maar als ze een andere datum aanbieden moet ik dat accepteren.
Kan de reis niet annuleren.
magnepan