Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

collega op de snelweg

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Zelf in Madurodam kom je de politie tegen met je IS...

Commentaar

• Dan heb je oog voor detail Erik 👍🏻
      Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Fotograaf Bekijk bericht
        Zelf in Madurodam kom je de politie tegen met je IS...
        Goeie Neem daar nou eens een voorbeeld aan mvraamsdonkIS300
        Lexus IS250 2008 sapphire blue

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door nakisoen Bekijk bericht
          Vanmiddag dezelfde als hierboven (denk ik) op de A2 vanuit het Zuiden richting Utrecht gespot... Ook een "local" denk ik ;-)

dit was ik inderdaad vanuit mijn werk

Commentaar

• Op een parking tussen Antwerpen en Breda, 2 broertjes.

Commentaar

• Wat vind ik dit gaaf gespot door Alan 😀👍🏻
              Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: IMG_2427.jpg Bekeken: 1 Grootte: 304,5 KB ID: 159425

Commentaar

• Gespot op de Hartelbrug bij Spijkenisse
                Lexus GS430 President 2005

Commentaar

• Ik denk het wel ja

Commentaar

• Ok Ok het is geen snelweg maar wel bijzonder deze LX450 uit 1997

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: IMG_2659.jpg Bekeken: 1 Grootte: 485,2 KB ID: 159757Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: IMG_2661.jpg Bekeken: 1 Grootte: 448,0 KB ID: 159758

Commentaar

• Wordt die witte de opvolger van de Prius of toch een CT250H?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Fotograaf Bekijk bericht
                        Wordt die witte de opvolger van de Prius of toch een CT250H?
                        De Totota Mirai rijdt op waterstof en kost zo'n €€ 70.000,= volgens mij.

Commentaar

• Okay, de snelweg ergens in China. Ik kwam deze foto's tegen op wreckedexotics.com

Commentaar

• Utrecht city. 1 levens genieter en 2 fraude gevoelige milieugebakjes.

Commentaar

• Iemand van hier? https://www.youtube.com/watch?v=iR4Ct_ltg64

Commentaar

• Geen idee of de rijder een forumdeelnemer is.

Vind dat wegmisbruikers een onprettig programma. Heigerige comentaren. "Deze snelle Lexus rijder" (zo snel is zo'n RX niet) In mijn ogen rijdt de man dan toegestaan maar gevaar ontstaat er niet of het moet de links hangende kwast in "dat blauwe Polootje" zijn.

Vaak vullen ze het programma met 5 tot 10 jaar oude scenes als ze het 1/2 uur niet volkrijgen.

Wat mij stoort, naast het comentaar, is het feit dat je, naast de bekeuring, terecht, ook nog aan de schandpaal wordt genageld, ofwel je krijgt een dubbele straf voor een vergrijp. Zeker als je 5 of 10 jaar na de overtreding nog steeds gebruikt wordt als vulling tussen reclame blokken.

Vergelijk het schandpaal stuk maar met een Supermarkt die van alle winkeldieven foto's naast de kassa hangt. (mag niet)
                                Dus waarom dit wel?

Commentaar

Werken ...
                                X