Voor de fotografen en de rest onder ons

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
:photo: Zaterdag 22 augustus fotoshoot forum :photo:


Er komen 138 auto's in 48 verschillende modellen , een unieke kans voor degene die ( net als ik voor zijn hobby ) foto's maakt !




Het MercedesForum bestaat 10 jaar. In het kader van dit jubileum staat er op zaterdag 22 augustus een fotoshoot in de planning met meedere leuke activiteiten er omheen. Ik wil graag een paar korte workshops proberen te organiseren (bijv. een dashcamworkshop, en een detailingworkshop, etc.) zodat er voor iedereen wat leuks te doen is naast een "meet and greet". Uiteraard doen we ook een fotoshoot.
Locatie:
R?ttchen Gorinchem B.V.
Avelingen-West 29
4202 MS Gorinchem​





Naast een fotoshoot staan er een paar korte workshops in de planning:
  • Korte introductie tot detailing. Wat houdt het nu in, en welke stappen kun je allemaal doen om je Mercedes-Benz n?g mooier te maken? We proberen een paar stukken plaatwerk (van schadeauto?s) erbij te houden waarop we kunnen laten zien wat polijsten nu eigenlijk doet me je lak, en? met een lakdiktemeter testen we hoeveel (of weinig) er nu echt van je lak verdwijnt!
  • Korte introductie tot de dashcam. Wat kun je nu eigenlijk met zo?n ding, wat zijn de voor- en nadelen van de meest gangbare modellen, hoe kun je eigenlijk ook laten filmen als je auto geparkeerd staat (teneinde parkeerschade of ander vandalisme te registreren), etc. Verder wat tips over het omzetten van je dashcambeelden in een heus filmpje waar mensen even voor gaan zitten.
  • Motorolietest. Wat gebeurt er nu eigenlijk met je motorolie, en hoe kun je dit testen? Sessie ondersteund door Motorcheckup
  • Foutcodes uitlezen en advies over tuning: Sessie verzorgd door KCPerformance
ps. even om de hoek parkeren aub
.
 
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Nou ik neem nu ook de mogelijkheid om off topic te gaan

Wat een interessante agenda op de Mercedes meet , echt top en veel zijdig , van technische oworkshops naar detailing en dashcams wat best actueel is
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
EDIT; het moest zijn Henny

Het heeft even geduurd voordat ook jij mijn naam goed kan spellen, bedankt :thumbsup:

Het is inderdaad een leuke agenda en omdat het een 10 jarig jubileum zullen ze extra uitgepakt hebben.
Wie weet wat het Lexusforum doet als ze 10 jaar bestaan ? :eyes:
 

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Ik heb eventueel een mooie locatie in Harderwijk ter beschikking. Afgesloten terrein, ruime parkeergelegenheid en eventueel een brug, compressor etc... ter beschikking voor als er gesleuteld moet worden (?). Kan dan ook iemand uitnodigen die een mooie professionele lijn poetsmiddelen kan demonstreren. Voor een super kleine bijdrage koffie/thee.....

Wellicht een tuner erbij?
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Sorry hoor Rob , gesleuteld ? Serieus ? En een tuner ? We zijn toch niet de GTI club dacht ik en we kunnen niet zomaar een detailer nemen omdat CarClean onze sponsor is en door vele als favoriet wordt gezien

Dus mijn voorkeur heeft een garage box in Harderwijk niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Sorry hoor Rob , gesleuteld ? Serieus ? En een tuner ? We zijn toch niet de GTI club dacht ik en we kunnen niet zomaar een detailer nemen omdat CarClean onze sponsor is en door vele als favoriet wordt gezien

Dus mijn voorkeur heeft een garage box in Harderwijk niet

Was maar een voorstel......... Overigens is de locatie niet een garagebox...........mooie aanname