Aluvelgen

Alain Van Haver

Nieuw hier
5 okt 2020
9
1
0
Wegens borduurschade wens ik mijn originele 17inch velgen te vervangen.
Iemand ervaring met de velgen van Tomason of Japan Racing Wheels?
 

Rob-

Hoort erbij
18 jan 2020
67
42
18
Hier Japan Racing wheels
Super tevreden over
19inch breedset genomen.
 

Bijlagen

  • 20200923_142722.jpeg
    20200923_142722.jpeg
    369,6 KB · Weergaven: 75
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Alain Van Haver

Nieuw hier
5 okt 2020
9
1
0
Inderdaad zeer mooi! Ik zou wel voor de JR22 gaan, de turbo schoepen gerichte spaken spreken me enorm aan.
Gezien ik voor de zilverkleurige ga met gepolijste spaken stel ik me nog de vraag of deze voldoende corrosie bestendig zijn voor strooizout in de winter.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Qua design vind ik dat Tomason (deze lijken sterk op de TN17) er mooie modellen tussen heeft zitten, maar ze staan helaas bekend om hun kwalitatief zwakke laklaag. Op de gepolijste delen heb je binnen een jaar de eerste bloemkoolvorming a.g.v. onvermijdbare steenslagputjes.
 
Laatst bewerkt:

Rob-

Hoort erbij
18 jan 2020
67
42
18
Inderdaad zeer mooi! Ik zou wel voor de JR22 gaan, de turbo schoepen gerichte spaken spreken me enorm aan.
Gezien ik voor de zilverkleurige ga met gepolijste spaken stel ik me nog de vraag of deze voldoende corrosie bestendig zijn voor strooizout in de winter.

Geen idee of ze zout proef zijn.
Echter ik was me velgen echt elke week.
Zet ze ook vaak in de was. Ervaringen met andere velgen. Moet voldoende zijn om ze goed te houden.

succes met je aankoop.
 

Alain Van Haver

Nieuw hier
5 okt 2020
9
1
0
Ik heb nog een twijfel op te lossen tss JR velgen van Chinese makelij of Tomanson van Duitse makelij. Kom er wel uit hoor en in elk geval bedankt voor je reply!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
703
140
43
Ik heb JR11 19 inch velgen van Japan Racing eronder zitten, maar het grote nadeel van dat model is dat ze een uitstekende rand hebben die buiten de band uitsteekt. Bij het minste of geringste stoeprandje ben je dan de klos, al doe je zo voorzichtig mogelijk :mad: