Navigatie Update 13CY

Puleke

Nieuw hier
26 apr 2015
2
0
0
Dag iedereen, weet iemand van jullie iets meer over de Lexus Navigation Update 13CY die sinds kort op de Lexus site te vinden is? Het gaat hier niet over de de Premium Navigation, maar over het Lexus Navigatie Systeem dat met de ronde knop op de middenconsole te bedienen is (nieuwe Lexus CT200h uit 2014).

Deze navigatie heeft destijds 1.090,- euro gekost. In het Lexus Navigation instructieboekje staat op pagina 109 onderaan duidelijk vermeld dat kaartgegevensupdates gratis beschikbaar zijn. Op de Map Updates site hebben ze het over kopen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Laatst bewerkt:

Puleke

Nieuw hier
26 apr 2015
2
0
0
Beste mvraamsdonkIS300, zoals je uit mijn bericht kunt opmaken heb ik een Lexus CT200h (Business Line). De kleur is Mercury Grey met donker getinte ramen achter en een Lexus Navigatiesysteem als extra. Ik heb deze auto in april 2014 nieuw aangeschaft na 35 jaar alleen maar Toyota's gereden te hebben (een echte fan dus, ha, ha...). Ik denk dat iedereen op dit forum zich wel kan voorstellen hoe een CT200h eruitziet, dus een foto lijkt me overbodig ;).

@ Alor: dat kaartgegevensupdates gratis beschikbaar zijn staat er echt. Is voor mij ook de eerste keer dat ik dit meemaak bij de aanschaf van een navigatiesysteem! Heb hierover overigens een vraag via mail gesteld bij de Lexus dealer!