kermisauto of stijlvolle elementen??

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
88
33
18
Ik zet het maar in algemeen want zowel interieur als exterieur kun je de lexus voorzien van stickers, spatlappen, haaievin antenne, sierstrippen op kofferbak en bumper, ledverlichting hier en daar, uitlaatsierstuk, kofferbakbeschermstrip, verlichte instaplijsten, remlichtcovers, etc. etc. Kortom vooral op chinese winkelsites zoals Aliexpress, dealextreme vind je van allerlei "autostyle" produkten.
Is er iemand die achteraf iets aangebracht heeft op de CT200h, persoonlijk vind ik het merendeel overbodig maar kan me indenken dat een kofferbak/bumperbeschermstrip misschien best nuttig is.
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
88
33
18
Uiteraard, en over smaak valt niet te twisten. zat zelf wel eens te denken aan led hier en daar. Gewoon omdat het kan:p
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
voor de prijs hoef je het niet te laten , ledjes enzo , waarom niet proberen , wie weet vind je het leuk , zo dacht ik er ook over en de interieur lampjes vervangen voor led , na 2 weken de boel er weer uit gehaald , echt geen pan zo een cold white led dome licht , kost een euro of 3 en een dagje hobby , lekker doen wat je leuk vind maar hou het stijlvol
ik kan de xenon setjes wel aanraden , ik heb een oude Lexus maar wel met projector lights en de 19 euro xenon doet het na een jaar nog steeds goed en het licht beeld is sprongen vooruit gegaan , ik heb de "cornerlights"ook meteen maar in 5000k gedaan en de stadslichtjes , de rest hou ik liever gloeilampen , omdat ik led wat koud vind voor nummerplaat en knipperlichten en niet past bij mijn SC

oh ja en mijn 8 euro achteruitrijcamera incl nightvision :thumbsup:
IMAG1454.jpg

de lexus ventieldopjes zijn ook wel aan te raden en ach is het nix dan is de pijn niet groot
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ik heb de rvs instaplijsten met led, alleen die is van Aliexpress
Verder heb ik een originele Lexus kofferbakmat, alle verlichting vervangen met led. De standaard voetenverlichting ook vervangen met fellere leds. Regen/windschermen van Team Heko omdat de originele naar mijn mening foeilelijk is.
De polio golfclub schakelpook heb ik ook vervangen door een rvs kogel.
De mistachterlicht heb ik laten vervallen en een UK lamp laten overvliegen, ik heb dus nu een symmetrische achterkant met 2 achteruitrijlichten.

Edit, nu ik zo even kijk. Heb ik nog 2 usb laders welke ook van Aliexpress was :p
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Afhankelijk van je wensen of eisen, ik heb ze aangesloten op de bestaande voetenverlichting. Nadeel hiervan is dat ze altijd aan staan bij het rijden (ze dimmen wel) dus ze maken dan onnodige branduren. Dat is het minst genomen moeite.

Anders zou je ze op de hemelverlichting moeten aansluiten, ik heb geen zin om kabels te trekken omdat (nadeel) waarschijnlijk de hemel en de lamp eruit moet. En dat kun je ook op 2 manieren doen, met de lamp branden (dus bij leeslampje gaan ze ook aan). Dan sluit je de leds aan op de lamp of met de deuren, dan sluit je de led aan op de kabelboom.

En nog een andere manier is, op de 12v van de sigaretten aansteker. Gaan enkel aan als de auto op contact staat of gestart is. Nadeel hiervan is, die instapverlichting is dan helemaal nutteloos voor de bestuurder. Omdat je in of uitstapt zonder verlichting mits je auto draaid.
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Bij mijn CT heb ik vulstukken geplaatst tussen de stoelen en de middenconsole deze zijn te verkrijgen bij Aliexpres in de bekledingskleur, ze zijn van (nep)leer maar het staat goed en het belangrijkste ze zijn functioneel, geen rommel meer tussen stoel en console. Verder alleen LED kentekenverlichting geplaatst. Mijn auto was al voorzien van originele verlichte instaplijsten toen ik de auto (gebruikt) kocht. En het belangrijkste wat ik bijgeplaatst heb is een reservewiel!!
 

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Bij mijn CT heb ik vulstukken geplaatst tussen de stoelen en de middenconsole deze zijn te verkrijgen bij Aliexpres in de bekledingskleur, ze zijn van (nep)leer maar het staat goed en het belangrijkste ze zijn functioneel, geen rommel meer tussen stoel en console. Verder alleen LED kentekenverlichting geplaatst. Mijn auto was al voorzien van originele verlichte instaplijsten toen ik de auto (gebruikt) kocht. En het belangrijkste wat ik bijgeplaatst heb is een reservewiel!!

​Die vulstukken heb ik ook. Echt fantastisch. Ledverlichting bij de kentekenplaat echter moet ik deze nog inbouwen.

Bij mijn vorige auto, een carkit gemaakt van een bluetooth stekker op een audio 3,5 jack kabel, welke ik ook voor 2 euro heb laten komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TwaMu