aantal vraagjes

lavidanokkie

Nieuw hier
16 aug 2016
9
0
0
Hallo ik heb sinds kort een lexus ct en heb daar een paar vraagjes over die ik niet kon vinden op internet,

* hoe kan ik zien welke versie ik heb ? ik heb begrepen dat er drie zijn. luxury line, business line en pro businessline?
* ik heb links onder op knie hoogte een schakelaartje zitten. er staat niets bij en als ik het schakelaartje bedien hoor ik alleen even een piep toon. verder niks.
* kunnen de spiegels ook inklappen als de dealer dit programeerd als je geen knopje hebt waar je ze normaal mee bediend?
* ik heb zowel voor als achter sensoren zitten in de bumper. echter heb ik ook een achteruitrij camera. het lijkt erop dat de sensoren voor niets doen en achter zijn ze waarschijnlijk voor de lijnen die worden weergegeven?

alvast bedankt.

Ronald
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
88
33
18
luxury line heeft andere led verlichting en knipperlichten aan binnenzijde van de koplamp,
spiegels klappen automatisch in met knopje spiegelverstelling in de middenstand.
sensoren kun je met een knopje links activeren of uit zetten. bij activatie brandt er een lampje wanneer auto op contact staat.
dit alles even uit mijn hoofd.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
* hoe kan ik zien welke versie ik heb ? ik heb begrepen dat er drie zijn. luxury line, business line en pro businessline.
Door een eventuele kentekencheck, of naar de dealer.
De uitrusting ook, met of zonder navi (welke?) koplampen, "bodykit", velgen... Etc. En ook erg van de bouwjaar afhankelijk had ik begrepen..
Maar helaas kan (bijna) alles optioneel achteraf ingebouwd worden dus niet helemaal 100% zeker te bepalen welke uitvoering je hebt.

* kunnen de spiegels ook inklappen als de dealer dit programeerd als je geen knopje hebt waar je ze normaal mee bediend?
Tenzij je een inklap-module/motortje inbouwd misschien?
 

lavidanokkie

Nieuw hier
16 aug 2016
9
0
0
luxury line heeft andere led verlichting en knipperlichten aan binnenzijde van de koplamp,
spiegels klappen automatisch in met knopje spiegelverstelling in de middenstand.
sensoren kun je met een knopje links activeren of uit zetten. bij activatie brandt er een lampje wanneer auto op contact staat.
dit alles even uit mijn hoofd.

Dankje. Ik zal eens ga kijken met deze opties
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
173
75
28
In deze oude prijslijst zie je nog meer kenmerken van de verschillende uitvoeringen:
 

Bijlagen

  • LexusCTprijslijst.pdf
    225,2 KB · Weergaven: 83

lavidanokkie

Nieuw hier
16 aug 2016
9
0
0
Dank je wel.
ik vermoed dat ik het instapmodel heb met zelf gekozen optie's.
zo heb ik de volgende optie's
15 inch lichtmetaal
achteruitrij camera
cd wisselaar en geen dvd
10 speakers maar niet die luxe versie
voor en achter parkeer sensoren
spiegels die niet inklappen
wel weer een zelf dimmende binnenspiegel
climate en cruise controle
geen keyless entry
navigatie.

weet iemand toevallig hoe ik deze kan updaten zonder langs de dealer te moeten?
ik heb ook nog een vraag over de achter klep. daar zitten twee knopjes . de een is op te openen maar waar is die andere voor?
ik heb ook een lampje dat op de bekerhouder schijnt. nu zie ik alleen rechts een lampje zitten/ links is er een uitsparing. hoort daar ook een lampje te zitten?


alvast bedankt
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Dank je wel.
ik vermoed dat ik het instapmodel heb met zelf gekozen optie's.
zo heb ik de volgende optie's
15 inch lichtmetaal
achteruitrij camera
cd wisselaar en geen dvd
10 speakers maar niet die luxe versie
voor en achter parkeer sensoren
spiegels die niet inklappen
wel weer een zelf dimmende binnenspiegel
climate en cruise controle
geen keyless entry
navigatie.

weet iemand toevallig hoe ik deze kan updaten zonder langs de dealer te moeten?
ik heb ook nog een vraag over de achter klep. daar zitten twee knopjes . de een is op te openen maar waar is die andere voor?
ik heb ook een lampje dat op de bekerhouder schijnt. nu zie ik alleen rechts een lampje zitten/ links is er een uitsparing. hoort daar ook een lampje te zitten?


alvast bedankt

Knopje twee is voor afsluiten (Keyless) van de auto/kofferbak.
Navigatie waarschijnlijk TomTom? dan via TomTom updaten anders even hier kijken: http://www.lexus.nl/service/bluetooth-en-updates/navigatie-services#Introduction
Andere opening in plafonni?re is de microfoon van de carkit/spraakbesturing of de andere kleur LED, De bekerhouder wordt nl. verlicht door een blauwe LED in de ECO of Normale stand en ROOD verlicht als je de SPORT stand gebruikt, nu weet ik zo niet uit mijn hoofd of de blauwe LED dan Rood wordt of dat uit die andere opening komt.

Succes
Twan.
 

lavidanokkie

Nieuw hier
16 aug 2016
9
0
0
thanks Twan!

Ik heb geen tomtom. ik denk navigon of zoiets. zag op nieuwsgroepen al wel dat er een update word aangeboden van 2015.
het ledje veranderd volgens mij ook van kleur. verder zie ik de microfoon van de handsfree zitten. dat is niet de opening die ik bedoel.
nu weet ik ook dat het voor keyless afsluiten is top thanks. helaas zit dat er alleen niet op bij mij.

nogmaals thanks voor het meedenken.
 

lavidanokkie

Nieuw hier
16 aug 2016
9
0
0
Klopt. ik heb idd ook ff gekeken. thanks man! Merk wel dat ik de sensoren aan de voorkant maar irritant vind. met regen of file of iets dergelijks blijven ze piepen. Dus die heb ik maar uitgezet.
Nvigatie is wel top! aardig wat files omzeild afgelopen vrijdag! blijft wel jammer dat ik de 2011 versie heb. ik zag al dat er een 2015 versie te downloaden is. zodra je die hebt moet je deze dan via usb of cd installeren? of weet je dat ook niet?

groet Ronald
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Het ligt aan het type navigatie die je hebt, er zijn systemen die met een (micro)SD kaart zijn te updaten, maar ook met CD dacht ik en op harddisk via USB, mijn auto heeft het Mark Levinson systeem en kan echter alleen bij de dealer ge-update worden(180 euro) daar wordt het nl. op de harddisk gezet. Ik heb inmiddels versie 2017 erop staan deze was in Mei al leverbaar.