Levertijd

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik denk 12 weken. Of er moeten er op voorraad zijn. Dat is niet uitgesloten. Ik zou dealer bellen. Die weten het snel helder te krijgen. Suc6
 
  • Leuk
Waarderingen: jderksen4

Marco12

Hoort erbij
10 okt 2016
39
8
8
Toen ik de mijne bestelde, kon de verkoper het zo zien in zijn systeem.
Hij moet rond 16 november aankomen, en dan nog een paar dagen voor de aflevering.....
 
  • Leuk
Waarderingen: jderksen4

jderksen4

Nieuw hier
8 sep 2016
20
0
0
Jammer dat dit dan in Arnhem niet kan , of hij wil niet veel verder als eind december begin januari dus 4 maanden komen ze hier niet
 

Chrisman

Nieuw hier
5 aug 2015
18
2
0
Het komt bij mij vreemd over dat "Arnhem" geen levertijd kan geven. Mijn ervaring met Lexus Louman importeur en 7 dealers in Nederland, was dat zij allemaal mij konden vertellen wanneer mijn gewenste specificatie in NL geleverd gaat worden en ook nog door welke Dealer besteld was en of het een niet gereserveerd (dus geen klantorder!) voertuig betrof!
 

jderksen4

Nieuw hier
8 sep 2016
20
0
0
Het komt bij mij vreemd over dat "Arnhem" geen levertijd kan geven. Mijn ervaring met Lexus Louman importeur en 7 dealers in Nederland, was dat zij allemaal mij konden vertellen wanneer mijn gewenste specificatie in NL geleverd gaat worden en ook nog door welke Dealer besteld was en of het een niet gereserveerd (dus geen klantorder!) voertuig betrof!

Vind ik ook maar 3 keer op verschillende momenten gevraagd
 

Marco12

Hoort erbij
10 okt 2016
39
8
8
Ik kreeg vorige week een "menukaart" van Lexus, waarop je instellingen voor de auto kunt aangeven, zodat het meteen ingesteld kan worden. Nog een paar weekjes.
 

Marco12

Hoort erbij
10 okt 2016
39
8
8
Wat voor uitvoering heb jij besteld?

De mijne wordt een Sport Edition in Atomic Platinum, met slate grey bekleding en led koplampen. RVS achterbumper bescherming, verlichte dorpellijsten en een bamboe lijstje.
 

jderksen4

Nieuw hier
8 sep 2016
20
0
0
Wat voor uitvoering heb jij besteld?

De mijne wordt een Sport Edition in Atomic Platinum, met slate grey bekleding en led koplampen. RVS achterbumper bescherming, verlichte dorpellijsten en een bamboe lijstje.
Klinkt goed ik heb standaard zwart met rode bekleding en parkeersensoren en DAB