Lexus ct200h kopen

Kapitein

Nieuw hier
17 jun 2019
1
0
0
Ik ben van plan volgend jaar een Lexus ct200h aan te schaffen. Ik vraag mij af welke versie update het meeste voordelig is om te kopen. Ik dacht zelf aan een Lexus uit 2015 - 2016. Maar misschien is hier op het forum een andere mening over. Mijn budget ligt op 20000 euro
 

Jvrr

Actief
30 sep 2014
102
7
18
Ik rij een Lexus ct200h uit 2012 met ruim 210.000KM op de teller.
Als ik de auto voor onderhoud breng krijg ik meestal een nieuwe Lexus ct mee.
Om eerlijk te zijn merk is weinig tot geen verschil tussen beide auto's ....

Daarnaast is de Lexus CT super betrouwbaar en heeft nauwelijks mankementen.
Als een door de Lexus dealer een accu test laat doen krijg je een jaar garantie op het accu pakket.

Ofwel samengevat koop het oude model met weinig KM's en geniet jaren zonder zorgen en bespaar ook nog eens een hoop centen.

Tip aangezien je nog even de tijd hebt, volgend jaar komt de opvolger, wellicht dat je dan voor dat geld een demo van het huidige model kan kopen ;-)
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Nog een tip:
ga voor een Luxury Line.
En als het effe kan eentje met het Mark Levinson geluidssysteem.
Een schuifdak is een kwestie van zit-lengte.
Ik zou het te allen tijde vermijden om zo een beetje meer hoofdruimte te houden.
Lichte bekleding (zoals ik in mijn CT heb) doet heel prettig aan.
Stof of leer is ook een kwestie van smaak.

Heel veel plezier met je zoektocht.
:oops:
 

Rene77

Actief
15 mrt 2017
109
14
18
Luxury Line is toch altijd met leer en Mark Levinson? Of geldt dat alleen voor de pre facelift. De LL heeft nog meer opties die de anderen niet hebben zoals auto folding mirrors. Auto dimm binnen en buiten spiegels.(normaal alleen binnenspiegel) Spiegels kantelen bij achteruit rijden. Elektrisch verstelbaar bestuurders stoel met 3 geheugen en koppelbaar aan sleutel. Die stoel heeft ook meer en betere verstel mogelijkheid. Ook heeft de LL een auto alarm.
opties die op andere als extra te bestellen waren en standaard op LL: LED dimlicht. 17? velgen.

Op de LL was ook nog weer extra?s te krijgen zoals dakraam, adaptieve cruise control, performance dampers.
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
88
33
18
Er staat een luxury Line bij ten have in Doetinchem, ik heb de mijne daar ingeruild. Een bruine met Ivory lederen interieur. uiteraard met ML installatie en schuif kantel dak.auto heeft 121000 gelopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator