red carpet

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Hallo :hi:

zit nu bij lexus eindhoven te werken tijdens het wachten op de 15.000 beurt.
netjes een werkplek gekregen, voldoende koffie en jawel hoor ook de auto wordt gewassen! :D
hij was erg smerig dankzij het weer.

zeer comfy allemaal hiero.

lexus eindhoven :worship:

dank u voor de goede zorgen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Misschien dan een topic over aangepaste en verbeterde functies van een toekomstig model. Dat is vooralsnog speculeren vrees ik...

Wat mlcoolj weergeeft, back on topic dus ;)
 

Okki

Nieuw hier
4 dec 2011
2
0
0
Ook mijn eerste RCT ervaring ervaring gehad met de 90.000km beurt voor de IS250. Teleurstellend verlopen mag ik wel zeggen. Kreeg netjes een leenauto mee en heb daar nog geen 50 km mee gereden. Kleine 4 liter getankt voor ik de auto weer heb ingeleverd. Waarbij overigens 5 liter betaald vanwege minimumafname, maar ok. Mijn eigen auto was niet gewassen. Wel zat er rode verf op het achterportier en een kalkachtige vlek op het dak. Ook was de handrem niet afgesteld zoals ik had gevraagd bij het maken van de afspraak en dit nog eens herhaald bij brengen auto. Op beschadiging aan auto welke ik per e-mail heb gemeld is niet gereageerd. Wel werd ik gebeld voor een afspraak om de handrem alsnog af te stellen. Daarna viel tot mijn verbazing een rekening van Eur 19,50 op de mat voor aftanken leenauto. Ten eerste heb ik de leenauto afgetankt en ten tweede praten we hier over 12 liter voor 50km rijden. Gaat om een luttel bedrag maar het voelt alsof je belazerd wordt. Rekening betaald en bij volgende beurt maar naar R'dam of A'dam maar in Den Haag zien ze mij niet meer.
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Zo de 60.000 beurt ook weer gehad. Voor het eerst in Utrecht .... jaja de nieuwe aanwinst van Louwman en natuurlijk ook even naar binnen gekeken. Prima behandeling, auto was weer helemaal tip top en schoon. Maar ja er is een nadeel.... als je de rest van de auto's die daar staan hebt bekeken (Masserati, Lamborghini, Porsch etc.) , heb je het idee dat je wegrijdt met een skelter :D
 

mzwart123

Nieuw hier
15 jan 2012
10
0
0
Wat mij betreft niets aan af te dingen, red carpet. De eerste beurt (15k) letterlijk binnen een uurtje afgerond. Koffie, WIFI en een krantje, niets is Lexus Amsterdam te gek. Auto gewassen en gaan.

30k beurt nog beter; de leaserijder kent het wel. Gezeik over wie nu de winterband moet gaan leveren. Leasemij wil graag bij "Heikneuter en bandenzeun", maar rijder wil graag bij eigen dealer. Met wat bluf mag de leasemij een offerte uitbrengen en jawel hoor, geregeld. Blijkbaar heeft Lexus zijn zaakjes en tarieven op orde.

De auto werd opgehaald, de beurt werd uitgevoerd, de banden & velgen werden gewisseld en na nog geen 4 (!) uur stond de auto weer gewassen en stofvrij voor de deur. Een vermelding in het onderhoudsboekje van alle werkzaamheden en een fijn weekend toe.

Ik geef toe, ik woon nog geen kwartier rijden van de dealer, maar dit is wel service. Red carpet service. Kudos.
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Is wassen bij 15k standaard of dealer afhankelijk? Bij Louwman R'dam was de beurt weliswaar binnen het uur klaar, maar beetje teleurgesteld dat ik de auto ongewassen terugkreeg... Verder alles prima in orde: Koffie, WiFi en meerdere krantjes... De wachtruimte is wel wat gehorig, dat wel.
 

fverhoef

Nieuw hier
30 jul 2012
12
0
0
mzwart123 zei:
De auto werd opgehaald, de beurt werd uitgevoerd, de banden & velgen werden gewisseld en na nog geen 4 (!) uur stond de auto weer gewassen en stofvrij voor de deur. Een vermelding in het onderhoudsboekje van alle werkzaamheden en een fijn weekend toe.

4 uur vind ik vrij lang. De plaatselijke euromasters heeft het iedere keer binnen een half uur gedaan. Ok, hij wordt niet gewassen, maar dat gebeurde bij mijn 15k beurt bij Lexus Rotterdam ook niet.
 

rob313

Nieuw hier
27 mrt 2011
18
0
0
In den haag keurig gewassen bij 15000 beurt, naar 010 ga ik niet meer reageren niet op klacht email.
En als je belt nemen ze de telefoon niet op. Daar is de rode loper hard aan vervanging toe.
Voortaan naar den haag.
 
11 dec 2012
256
0
0
Ik ga een RX kopen, en ben erg benieuwd naar de Red Carpet. Ik heb bij de Volvo van mijn vrouw ook iets dergelijks. Gratis vervangend vervoer en gratis sleepdienst. Lijkt me ook leuk om dat te vergelijken. Zodra ik een Lexus heb aangeschaft zal ik een stukje schrijven en ze vergelijken.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Vandaag de 30.000 beurt laten uitvoeren bij Lexus Eindhoven. Ik rij m'n CT nu precies 1 jaar. Of ik nog dingen wist te noemen waar men extra aandacht aan zou moeten schenken. Nou nee, eigenlijk niet, ben gewoon zeer tevreden.
Bij het maken van de afspraak kreeg ik de keuze om de auto te laten halen en brengen, of hem zelf af te leveren en op te halen (waarbij ik een leenauto mee zou krijgen). Omdat ik makkelijk via de dealer naar m'n werk kan rijden, koos ik ervoor om de auto te brengen, kon ik meteen nog eventjes een blik werpen in de showroom. Ik kreeg een iets nieuwere CT demo-auto mee. Het was geen LL, maar rijden deed 'ie net zo fijn. En die stoffen bekleding is ook bepaald geen straf, die vind ik nog steeds erg fraai.
Voor het gemak heb ik mijn auto na de beurt op m'n werk af laten leveren. 's Middags ging de telefoon. "Met de Lexus chauffeur, ik sta op de parkeerplaats". Prima, ik naar buiten om de sleutels te wisselen. En daar stond mijn eigen CT weer, van top tot teen blinkend, van binnen en buiten schoon tot in elk hoekje, dus niet even vlug door een wasserette gereden. De vriendelijke chauffeur vertelde nog enthousiast enkele details over de schoonmaakbeurt. Een fijne avond nog meneer!
Een heel prettige ervaring moet ik zeggen, met recht een "Red carpet" gevoel, hulde! :rulez:
 

Kela

Nieuw hier
26 okt 2011
14
0
0
Vorige week mijn LL voor een 30.000 beurt bij Lexus Rotterdam.
De auto zou om 9 u. in Heijninen opgehaald worden. De chauffeur was er om 2 minuten over 9 en de auto werd rond 14.30 weer afgeleverd.
Keurig schoongemaakt, van binnen en van buiten.

Klasse :rulez: