Handleidingen

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Voor de liefhebbers is er een torrent beschikbaar met het complete (Engelstalige) werkplaatshandboek. Geen link - zelf zoeken.

En niet alleen maar downloaden, maar ook nog wat seeden graag. Er wordt al genoeg gegraaid, geef ook es wat terug.
 

Tommy

Nieuw hier
7 okt 2012
9
0
0
Helaas vind ik de US site niet echt duidelijk over de navigatie. Zou iemand mij (via PM) een link kunnen sturen naar een NL handleiding over de navigatie? Ben vooral benieuwd naar de opties voor voice control (werkt dit een beetje? wel vervelend dat er onderweg geen alternatieve manier is van invoeren adres).
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
173
75
28
Hallo PeterA,

Heb je die link ook voor mij van de navigatie HDD.
Gr jordan

Hoi Jordan,

Ik heb geen link naar die handleiding, maar heb deze (in pdf formaat) verzonden naar diegenen die erom vroegen.
Stuur me svp in een PB je e-mail adres, dan probeer ik hem te mailen.
Het is vanwege de omvang (ca. 20 Mb) niet zeker of dat lukt. Zo niet, dan stuur ik hem via WeTransfer.

Gr. Peter
 

Marc P.

Nieuw hier
9 jul 2016
1
0
0
Hallo forummers
kan iemand mij op een of andere manier de PDF van de navigatie handleiding voor de ct200h, bezorgen aub.

Dank bij vorbaat
marc
 
Laatst bewerkt:

PeterA

Actief
25 jan 2012
173
75
28
Hallo forummers
kan iemand mij op een of andere manier de PDF van de navigatie handleiding voor de ct200h, bezorgen aub.

Ik heb een pdf van de HDD navigatie van een CT200h Luxury Line uit eind 2011. Ik stuur je die toe via WeTransfer. Ik zie dat je ook al je e-mail adres via een persoonlijk bericht hebt gestuurd.

Groeten, Peter
 

RJ-NL

Nieuw hier
18 jun 2016
8
1
0
Goedemiddag,

Ik ook opzoek naar de handleiding voor het HDD navigatie systeem van de CT200h LL. Zou iemand mij deze kunnen bezorgen?

Alvast bedankt ;)

Groet,
Rolf

EDIT:
Met dank aan Peter voor het bestand!
 
Laatst bewerkt: