CT200H 2013

ladylexie

Nieuw hier
8 jan 2013
4
0
0
Net het 2013 model LL binnen met ML systeem.

Helaas geen HDD meer als onderdeel van de ML (met een nano usb vang je dat wel een beetje af, maar toch niet handig),nog erger -> geen 6 cdwisselaar :X , enorm gemis van lexus, erg jammer dat ze inleveren op multimedia.
Dit is toch iets waar je dagelijks meer mee te maken hebt dan de elektrisch verstelbare stoel voor de passagier... wat er nu wel inzit.
Denk dat ik nog aan het twijfelen geweest was ook als de verkopers duidelijk de verschillen tussen 2012 en 2013 model hadden aangegeven ( ze wisten zelf niet eens dat er geen hdd meer inzit, of houden zich heel goed van de domme..) maar ja had ook maar beter moeten lezen in het nieuwe 2013 model boekje..... helaas.

Iemand nog meer grote wijzigingen te melden? :(
 

ladylexie

Nieuw hier
8 jan 2013
4
0
0
Oh ja, meegeleverde boekjes (handleidingen op lexus-usb), allemaal van het 2012 model, dus met hdd en wisselaar uitleg, ook erg slecht dat er geen correcte documentatie meegegeven word.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Daar was ik ook niet van op de hoogte. Ik moet binnenkort naar Lexus Amsterdam, ik zal daar wel eens gaan vragen hoe dat nou komt. Ik zie bij de opties wel het HDD navigatie systeem met 6cd wisselaar staan, maar deze staat niet icm met het ML systeem. Ik vraag mij af waarom men een dergelijke keuze heeft gemaakt. Hoewel ik net op engadget last dat er al weer een 1tb USB stick komt. Daar kan natuurlijk geen interne harde schijf in de auto tegenop.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
ladylexie zei:
Helaas geen HDD meer als onderdeel van de ML (met een nano usb vang je dat wel een beetje af, maar toch niet handig),nog erger -> geen 6 cdwisselaar

Ik heb de "oude" ML installatie. Ik zou persoonlijk de 6 CD wisselaar niet missen. Ik heb een grote hoeveelheid muziek op een 8 Gb USB stick staan, en als ik incidenteel een CD mee de auto in neem, heb ik voldoende aan een enkele CD speler. Wel vind ik het heel handig dat ik een CD direct op kan nemen op de HDD, en vervolgens vanaf HDD kan afspelen. Dat deze mogelijkheid nu weggevallen is, vind ik een duidelijke stap terug, jammer. Het zou misschien te maken kunnen hebben met auteursrechten op muziek, maar dat is slechts een gis..
 

ladylexie

Nieuw hier
8 jan 2013
4
0
0
Update:
Zo na meerdere malen navragen en mailen, nog steeds geen uptodate manual van alle audio/navigatie/bluetooth....voor het 2013 model .
Had er meer van verwacht bij Lexus :roll: .

Leuk hoor die menu's in de auto met spraak gestuurd bellen, alleen jammer dat dit niet werkt voor iphones, toch een redelijk gangbaar toestel in deze tijd zou ik zeggen (in de laguna estate bj2008, geen problemen mee). Techniek staat voor niets Lexus!

Yessssss wat mis ik het automatisch sluiten van de auto bij weglopen ervan, enorm gemis (vergeet hem nu dus regelmatig op slot te doen), ff afkicken van de Renault luxe dus :p .

Zo, aan de andere kant, flink ritje Frankrijk gedaan zonder problemen, geen last van kou of accu problemen tijdens de wintersport. Wel enorm kabaal (hoog in de toeren) berg opwaarts :O ,maar dat was te verwachten.
Dakdragers+Dakkoffer, niks van te merken met rijden, 140/150 op de teller met cruise control prima te doen.

Verbruik nog steeds 6.9/100. Inmiddels 5500km op de teller.
Verschil tussen sportstand en normaal is duidelijk merkbaar.
Stoelverwarming is top! Geen last van temperatuur verschillen de climatecontrol werkt best.
Mark Levinson nog steeds heerlijk knallen :rulez:

Volgende auto weer een ct200h? ..... we zullen zien, de meter slaat momenteel (net) iets meer de negatieve kant uit. :sucks:

Kijken hoe ik er over de volgende 5000 km over denk.
Gegroet !
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wel goed dat de CT je toch bevalt. Waarom je geen up to date handleiding hebt zal een raadsel zijn.

Waarom staat de meter iets meer aan de negatieve kant dan? Door de bluetooth en manual? Wat de iPhone betreft, er zijn meer merken waar het niet zo goed werkt met een iPhone, ook premium merken... Vraag me wel af waarom dat zo is...

Veel plezier nog met de CT en ik hoop dat de meter weer de "goede" kant op gaat... :)