Lexus reinigingsset ontvangen, 6 weken voor levering

er!k

Nieuw hier
12 nov 2012
22
13
3
Mijn CT200h is besteld, en zal begin maart worden geleverd.
Vanmiddag kreeg ik een pakketje van de importeur met daarin een Lexus reinigingsset (wat doekjes en spraytjes in een leuke verpakking) en een briefje .
Ik had het nog niet eerder gezien, ik wist wel dat sommige bestuurders vorig jaar een flesje champagne kregen als de auto onderweg was maar een reinigingsset 6 weken voor de levering ?
Iemand dezelfde ervaring ? :roll:
 

er!k

Nieuw hier
12 nov 2012
22
13
3
GPS-10 zei:
Begrijp ik hieruit ook dat je liever een flesje champagne ipv shampoo wil?
Nee, maar ik begrijp de link niet tussen "uw auto wordt over 6 weken geleverd" en "met dit setje houdt u uw nieuw Lexus straks lekker schoon". :roll:
Maar als iemand Champagne wil ruilen tegen een fles autochampoo mogen ze me bellen :p
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wat in het vat zit... ;)

Ik wist overigens niet dat er dit soort pakketten werden verzonden. Hoewel wat prematuur, op zich wel een aardige geste.
 

er!k

Nieuw hier
12 nov 2012
22
13
3
Zaterdag werd ik verrast door de Lexus menukaart waar ik diverse persoonlijke instellingen kon opgeven (radio voorkeur, thuis adres in navigatie, verlichting, deuren op slot, enz) .
Ik moet zeggen dat deze manier wel het juiste gevoel geeft :greens: , bij mijn vorige leveringen van Mercedes en Volvo was dit zeker niet het geval.
Nog een maandje wachten :eek: