Mijn nieuwe CT200h afgeleverd

er!k

Nieuw hier
12 nov 2012
23
13
3
Vorige week dinsdag 5 maart mijn Lexus CT200h Business style bij Lexus Eindhoven opgehaald. Na ??n jaar in een Bavaria-blauwe Prius gereden te hebben (deze vond ik vooral op de snelweg deze te rumoerig) deze keuze gemaakt voor Lexus.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Omdat de hybride aandrijflijn (en de bijtelling natuurlijk) mij goed bevielen heb ik gekozen voor de Lexus CT200h. Ik heb nog even naar de Volvo V40 D2 gekeken maar dat vond ik toch niet helemaal mijn ding ondank dat ik 5 volvo's heb gereden (als laatste een V70 2.0D) Ik heb vorig jaar mijn eigen bedrijf in elektrische verwarming gestart dus moet ik een beetje uitkijken met de kosten. Ik rij zo?n 35-40.000 km per jaar dus ben ik voor 3 jaar verzekerd van comfortabel vervoer.
De ?business style? is gelukkig erg compleet uitgevoerd inclusief de TomTom navigatie, camera, metallic lak, 17 velgen, enz. De bekleding is ?Proluxe? wat volgens mij een mooie naam is voor kunstleder. Ik vind de kleur niet helemaal zwart maar een beetje brons, de standaard bekleding was zeker zo mooi geweest denk ik.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Helaas zit er geen keyless entry op deze uitvoering, zodat ik de auto met de afstandbediening moet ontgrendelen en vergrendelen. Jammer maar je kunt niet alle leuke opties hebben voor deze prijs.

Deze week ben ik met de auto naar Frankfurt gereden (door de sneeuw) en na een rit van 6 uur ziet zo?n nieuwe auto er dan zo uit: :p
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Na thuiskomst de auto toch maar even gewassen, want dit kan niet hoor.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Mooi kleur en velgen! :rulez:

Ik ken het kunstleer als Nuluxe, dacht dat het in NL niet geleverd werd, maar kennelijk wel.