Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Uitlaatsierstukje

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Uitlaatsierstukje

Hallo forum,
    Omdat het zwarte schuin achter de bumper uitstekende uitlaatpijpje niet echt heel mooi is heb ik er vandaag een sierstukje opgezet. Sommigen zullen er van gruwelen, een Eco-auto met een zichtbare uitlaat :-) En ja, die foto's van hybrides met vier uitlaten zijn erg overdreven. Maar ik moet zeggen dat ik over dit enkele eindstukje erg tevreden ben. Het steekt niet te ver uit, hangt niet te ver onder de bumper, eigenlijk alsof het er op hoort. Misschien een idee voor andere CT-rijders die dit ook willen: Ebay, een euro of 8 inclusief verzendkosten, wel ruim een maand moeten wachten :-)
    Laatst bewerkt door Mgslisser , 12 May 2017, 19:51.

Linkje van eBay?
    CT200h Luxury Line 2011

Commentaar

Op een of andere manier vind ik een uitlaat ook mooier staan. Goed gedaan.
      GS 300 President

Commentaar

snoek1 http://m.ebay.com/itm/Round-Universa...ATCHING_ACTIVE

Seller: lilyli12

6,72$ zelfs maar zie ik nu 😂
        Laatst bewerkt door Mgslisser , 12 May 2017, 19:53.

Commentaar

Very Nice

Commentaar

Bedankt voor de tip!

EDIT:
            Vandaag is het sierstuk binnengekomen en ik heb deze direct gemonteerd. De kwaliteit is prima en het eindresultaat mag er wezen

Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door RJ-NL , 31 May 2017, 18:01.

Commentaar

Persoonlijk haal ik ook de letters van de klep af, dus lexus en ct200h verwijderen en het ziet er nog strakker uit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door AvP Bekijk bericht
                Persoonlijk haal ik ook de letters van de klep af, dus lexus en ct200h verwijderen en het ziet er nog strakker uit.
                Ik had begrepen van de dealer dat dit niet mogelijk was, omdat er anders gaten zouden achterblijven. Kan je de letters er zonder problemen vanaf halen?

Commentaar

Jazeker, zijn gewoon plakletters...zo gebeurd.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door AvP Bekijk bericht
                    Jazeker, zijn gewoon plakletters...zo gebeurd.
                    Vandaag de plakletters verwijderd en het was inderdaad zo gebeurd. Ik heb enkel visdraad nodig gehad om de letters te verwijderen. Het resultaat mag er wezen!

Commentaar

Ben wel benieuwd naar de foto! Twijfel om dat te doen, deed het wel altijd bij mijn vroegere Golfjes IV en V van de zaak. De CT200 is privĂ©😎

Commentaar

Ik kan het fout hebben.. maar Hybride auto's moeten zichtbaar kenmerken hebben zitten dat het om een hybride/elektro gaat. dit ivm met de brandweer die in sommige gevallen het dak eraf moeten knippen. het is zelfs strafbaar als ik het goed heb

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door LexusCT200 Bekijk bericht
                          Ik kan het fout hebben.. maar Hybride auto's moeten zichtbaar kenmerken hebben zitten dat het om een hybride/elektro gaat. dit ivm met de brandweer die in sommige gevallen het dak eraf moeten knippen. het is zelfs strafbaar als ik het goed heb
                          Dat lijkt me echt heel erg sterk en meer zo'n verhaal dat steeds sterker wordt op verjaardagen en zo. Maar aan de zijkanten staat het toch ook nog steeds, het blauwe in het Lexus logo laat het toch ook nog zien? En je denkt dat de brandweer eerst altijd achterop de auto gaat controleren of er hybride logootjes aanwezig zijn op een verfrommelde auto?

Commentaar

De elektrische componenten moeten met fel oranje omhulzing gemarkeerd zijn. (Zie de oranje buizen onder de motorkap van een hybride) Bovendien zit er geen hoogspanning in het dak, dus waarom dit voorbeeld? Voor meer info zoek even bij autoweek het occasion filmpje over de mitsubishi outlander phev
                            edit: gevonden https://www.autoweek.nl/video/mitsub...aankoopadvies/
                            GS450h, Executive, 2006

Commentaar

Werken ...
                            X