After market parkeer camera monteren

Killastyle

Nieuw hier
15 jun 2017
5
0
1
Hoi
Ik ben vanaf volgende week de trotse eigenaar van een ct200h. Ik ga deze auto leasen dus kan er zelf niet aan knutselen. Ik heb de auto zonder achteruitrij camera besteld (had een voorraad model) maar zou dit wel graag willen als dit mogelijk is. Zoals ik al zei mag ik er zelf niet aan klussen, maar een ander lampje oid moet geen probleem zijn. Ik zit nu op aliexpress rond te kijken en zie dat ze daar draadloze cameras hebben die "speciaal" voor de ct200h zijn. Je kan dan de camera plaatsen bij het kenteken lampje en dmv een kabel (of draadloos) op je beeldscherm aansluiten. Heeft iemand ervaring met de camera's via Ali expres? Het is 10 a 20 euro, dus het is opzich wel te gokken.
Gr Mike
 
Laatst bewerkt:

Bart1981

Nieuw hier
31 mei 2017
13
0
0
Misschien is een linkje handig.
Maar zonder iets de klussen kan je niet zomaar beeld krijgen van de camera op je beeldscherm. Daarvoor zal achter het scherm toch iets toegevoegd moeten worden oid. Daarvoor zal je wel wat moeten klussen.
 

Marco12

Hoort erbij
10 okt 2016
39
8
8
Mijn CT200 heeft een achteruitrij camera, maar als het er standaard niet in zit zou ik er geen moeite voor doen. Ik gebruik het alleen voor de laatste paar cm. Je zou net zo goed parkeersensoren kunnen aanschaffen. Bij vochtig weer wordt het lensje snel vies en moet je het eigenlijk iedere rit even schoonvegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Killastyle