fietsdrager voor op achterklep/bumper?

ed-lexus

Nieuw hier
12 jul 2011
12
1
0
Beste CT200h gebruikers,

Is er al iemand die (vrolijk) af en toe rondrijdt met twee fietsen bevestigd op/aan achterzijde.
Zo ja, mag ik dan vernemen welk merk drager je hebt?

Zelf heb ik een drager die niet merk-gebonden is. Ik had 'm eerder op mijn Prius, naar tevredenheid.
Maar op de CT200h vind ik 'm niet zo best passen, moet beter kunnen.

Groet, Edgar
 

allcazar

Hoort erbij
4 mrt 2012
55
1
8
*knip*
verkeerd antwoord - dacht dat het over een fietsdrager voor op de trekhaak ging...

(ga je nou echt fietsen aan de achterklep hangen?)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Misschien zijn er niet veel forumleden die een dergelijke fietsdrager hebben, of dagelijks het forum bezoeken. Je bericht staat er net 3 dagen op, dus wat geduld kan een schone zaak zijn.. ;)

Mogelijk kun je TS van dit onderwerp: viewtopic.php?f=14&t=2523&p=41967 een PM sturen, aangezien deze melding maakt van een fietsdrager. Of dit klep of trekhaakbevestiging betreft is mij verder niet duidelijk.
 

AmbientWings

Nieuw hier
28 jan 2012
18
0
0
ed-lexus zei:
AmbientWings zei:
ik heb Thule EuroRide 941

Hoi AmbientWings, dank voor je tip.
Maar ik heb dus GEEN trekhaak, dus je tip is helaas niet bruikbaar.

Zijn er anderen die willen reageren met advies?

Groeten, Ed-Lexus
Heb nog nooit fietsendragers gezien op de achterklep zonder trekhaak of iet dat ervoor moet doorgaan.
 

AmbientWings

Nieuw hier
28 jan 2012
18
0
0
Ziehier mijn Easy Click fietsendrager :photo:
 

Bijlagen

  • fietsrek1.jpg
    fietsrek1.jpg
    121,5 KB · Weergaven: 57
  • fietsrek2.jpg
    fietsrek2.jpg
    118,9 KB · Weergaven: 57
  • fietsrek3.jpg
    fietsrek3.jpg
    122,3 KB · Weergaven: 63

ctlexus

Hoort erbij
28 sep 2011
56
0
0
Heb ook de Easyclick, gebruik hem voor de racefietsen (die wil ik niet binnen hebben liggen). Ben er erg tevreden over.

Enige nadeel is dat die loeizwaar is en erg veel ruimte inneemt als je hem niet gebruikt
 

gvl

Nieuw hier
10 apr 2012
2
0
0
hallo lexusrijders, ook ik ben zeer benieuwd welke fietsdrager er op deze auto past, zonder trekhaak.
graag lees ik de reacties, ik had m nl al nodig gehad, en ook info ingewonnen, maar ervaringen van gebruikers zijn meestal toch prettig om vervelende dingen te voorkomen.
mvg gvl :redface2:
 

gvl

Nieuw hier
10 apr 2012
2
0
0
heb halfords gebeld......ze zijn er nog niet......fietsendragers voor de ct200h zijn nog niet uitgevonden!!!
da's nou jammer, ik hoop dat er een ontwikkelaar is die er snel op inspringt, er komen nl steeds meer lezusrijders op de weg!!!!grtzzz
 

ctlexus

Hoort erbij
28 sep 2011
56
0
0
gvl: Je kunt voor de Easyclick optie gaan, maar die zul je moeten laten inbouwen bij de dealer. Verder heeft Thule een fietsendrager die je op de achterklep kunt monteren.

Dat zijn de enige 2 opties op dit moment
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
ctlexus zei:
... die zul je moeten laten inbouwen bij de dealer.
Dat valt wel mee. Als je een beetje handig bent met moeren & bouten (voor de wat ouderen onder ons: Meccano-ervaring helpt) is het uitstekend zelf te doen.
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
H? er staan er wel 4 types op de nieuwe prijslijst bij Lexus, ik weet niet of die er al op stonden?

Fietsendrager (Barracuda), links
Fietsendrager (Barracuda), rechts
Fietsendrager, luxe uitvoering
Fietsendrager, standaard uitvoering

Inmiddels heb ik ook een racefiets aangeschaft en ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen.... want misschien koop ik er ooit ook nog wel een. Ik heb al wel 2 dakdragers. Maar liefst 1 keer gebruikt voor mijn surfplank.
 

Ronald_Voorburg

Nieuw hier
12 nov 2012
1
0
0
Ik heb de Thule Clip-on 9104 aangeschaft en geprobeerd op de CT200h.
Helaas past deze drager niet.

Ik dacht dat dit misschien wel ging werken omdat deze wel past op de Toyota Auris 2012.
Helaas, de drager gaat morgen weer retour.
 

Keessie

Nieuw hier
15 jul 2013
5
0
0
Is er inmiddels al iemand die een andere optie heeft, behalve eerst laten monteren door de dealer voor easy click?
Er moet toch een simplere oplossing voor de CT te verzinnen zijn? (of heb ik net een nieuw gat id markt ondekt?)

Racefietsen op mn dak vind ik echt geen gezicht.
Ik ben maar een klein vrouwtje, dus ik zou mijn fiets er uberhaubt niet opkrijgen en/of mn auto beschadigen (zo ben ik dan weer)