trillend/krakend deurpaneel i.c.m. Mark Levinson

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Ik merk dat het deurpaneel aan de bijrijderskant trilt/kraakt als de lage tonen op ongeveer 80% staan ingesteld. De muziek hoeft daar niet heel hard voor aan te staan.
De rest van de auto geeft geen krimp, alleen het deurpaneel aan de bijrijderskant.

Als ik dan mijn hand druk op de armsteun van het deurpaneel of druk tegen de deurhendel dan stopt het gekraak.

Hebben meer mensen hier last van? Is het probleem zelf op te lossen of moet het deurpaneel opnieuw gemonteerd worden o.i.d?
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
In onze RX hadden wij dat ook, maar dan aan de bestuurderskant, echt zwaar irritant! Helaas was de auto total los voordat we ernaar konden kijken dus ik weet niet wat je eraan kunt doen om het te verhelpen.
Nu in onze GS geen last van gelukkig...
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Bij de eerste serie CT200h is er een modificatie geweest aan de handgreep van de bijrijdersdeur, mogelijk zit daar het probleem. Even kontakt met de dealer opnemen of langs gaan.
 

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Het is inderdaad echt super irritant en storend. Ik ga morgen direct de dealer bellen. Bij aankoop heb ik dat ook gedaan en toen is vertelt dat de auto een keer is terug gekomen voor een koolstoffilter. Voor de airbags moet ik nog een brief krijgen. Ik heb niets gehoord over een modificatie van de handgreep dus hoop dat dit het probleem oplost.
 

Dkawa

Hoort erbij
18 feb 2017
35
3
8
Het is inderdaad echt super irritant en storend. Ik ga morgen direct de dealer bellen. Bij aankoop heb ik dat ook gedaan en toen is vertelt dat de auto een keer is terug gekomen voor een koolstoffilter. Voor de airbags moet ik nog een brief krijgen. Ik heb niets gehoord over een modificatie van de handgreep dus hoop dat dit het probleem oplost.

Laatst een kleine beurt laten doen en daar hadden ze meteen de 2 terugroepacties ook maar meteen uitgevoerd (airbags en koolstoffilter). Er is niets bekends over de handgreep. Ik heb een ook een Luxury line maar ervaar jou probleem niet.... Ik kan de muziek goed hard zetten zonder een irritant bijgeluidje.... misschien moet je handgreep vastgezet worden?
 

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Ik heb precies ditzelfde probleem met een Ct200h uit 2012, ook met mark levinson. Bij bepaalde lage bass tonen hoor je het heel duidelijk, erg storend en vervelend. Ik heb dit probleem gemeld en ben langs geweest bij de dealer. Hij vertelde mij dat de speaker los zat en dat het nu wel weg moest zijn. We gingen het samen even testen en je hoorde het nog steeds. toen kreeg ik te horen "dat je dat altijd wel blijf hebben met zulke tonen, en dat er misschien een kabeltje tegen de deur aan rammelt" het is dus niet opgelost. als iemand het wel heeft kunnen oplossen hoor ik het graag.