Video afspelen op de ct200h

pieterbatenburg

Nieuw hier
16 aug 2019
9
0
1
Volgens het boekje zou ik video's kunnen afspelen op het scherm.
Ik heb het volgende gedaan:
USB-Stick- FAT32
Auto in P en "handrem" ingetrapt.
Bestanden geprobeerd.
mp4 van verschillende groottes
avi
wmv.

Ik zie de bestanden wel staan maar ik ze kies om af te spelen blijft het scherm zwart.

Iemand enig idee
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Volgens mij kun je alleen afspelen vanaf een DVD. Ik kijk geregeld DVD's in de auto, de garage heeft zelfs een schakelaar geplaatst zodat je niet stil hoeft te staan om DVD te kijken.
Heb zelf nooit geprobeerd om via USB een video af te spelen.
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
666
584
93
het kan zijn dat de autosoftware (een of andere Linux variant) het FAT32 format niet herkent als de auto niet meer piepjong is. Bij mijn GS uit 2013 had ik een soortgelijk probleem bij het afspelen van MP3 muziekbestanden. Opnieuw de stick formatteren met FAT16 bracht uitkomst. Met moderne Windowsversies kan dat niet meer maar met wat googelen kun je wel een programmatje vinden waarmee je de stick alsnog in FAT16 kunt formatteren.
 

Knot

Actief
28 apr 2017
114
4
0
Heb het bij onze CT200h F-sport uit 2012 ook geprobeerd, originele DVD in de 6disc wisselaar maar zegt dat hij de schijf niet herkent. Is wel een premium audiosysteem met subwoofer achterin links maar niet het Mark Levinson systeem.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
552
1
349
63
Toevallig gisteren in mijn IS 300h 2013 (geen Mark Levinson) een DVD geprobeerd; werkt uitstekend, maar niet als de handrem niet ingetrapt is....was nieuwsgierig, maar verder zie ik er het nut niet zo van in.....:grin:
 

Knot

Actief
28 apr 2017
114
4
0
Tegenwoordig met die 100km/u sukkelen is het wel lekker een concert dvd/mp4 aan te zetten hoor, je verveelt je toch dood.