Bluetooth radio werkt, muziek niet

Sjee

Nieuw hier
29 okt 2019
3
1
0
Hoi,

Ik heb een Ct200h uit 2011. Tot gister (op mijn oude telefoon, iPhone 8) werkte de bluetooth zowel voor telefonie als het afspelen van muziek, bijvoorbeeld via Spotify.

Sinds vandaag heb ik een iPhone 11 in gebruik. Hij verbindt met bluetooth, althans bij de telefonie. Als ik word gebeld gaat hij ook automatisch op het audiosysteem. Maar op een of andere manier werkt afspelen van bijvoorbeeld muziek niet. Dan speelt het gewoon af over de speakers van de telefoon.

Heeft iemand hier ervaring mee? Idee wat te doen?

Alvast dank!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Kan je op een iPhone niet instellen wat er wel en niet over Bluetooth wilt afspelen?
Bij Android kan je kiezen om telefoongesprekken en/of media aan/uit te zetten per Bluetooth verbinding.
 

Sjee

Nieuw hier
29 okt 2019
3
1
0
Ik zal al zoiets voorbij komen op een ander forum. Bij iPhone werkt dat helaas niet. Daar is het - voor zover ik kan zien - alles of niets. Er zijn geen instellingen die mij toelaten deels wel en deels niet af te spelen.
 

Rene77

Actief
15 mrt 2017
109
14
18
Was het niet dat je ook nog een 2e keer je phone moest linken als muziek speler? Is voor mij alweer tijdje geleden dat ik dat gedaan had maar weet nog wel dat je een 2e handeling moest doen voor muziek.
 

Sjee

Nieuw hier
29 okt 2019
3
1
0
Het lijkt inmiddels te werken!
Had wat voeten in aarde inderdaad. Moest telefoon nog apart linken voor muziek. Daarvoor eerst mijn oude telefoon moeten verwijderen en de naam van mijn nieuwe telefoon moeten veranderen, anders raakte de Lexus in de war.
Maar we zijn er.

Thanks voor de hulp!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rene77