Alle deuren tegelijk ontgrendelen

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Als ik de auto ontgrendel door middel van keyless entry (portier greep vastpakken) dan ontgrendelen alle portieren. Wanneer ik de auto op afstand wil ontgrendelen door middel van een druk op de knop van de afstandsbediening dan wordt alleen het bestuurdersportier ontgrendelt. Hoe stel ik in dat alle portieren worden ontgrendelt wanneer ik de knop op de afstandsbediening indruk?
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Verstopt in het infotainment. Alternatief is bij de dealer vragen of ze via de obd2 de boordcomputer aanpassen. Een goeie dealer doet dat gratis.
 
  • Leuk
Waarderingen: AZ88

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
volgens mij gewoon de vergrendel en ontgrendelknop tegelijk ingedrukt houden, en zo kan het ook weer terug gezet worden
 

BlueyCT200

Hoort erbij
15 jul 2019
62
15
8
Je kan het aanpassen in het menu. Staat ook wel omschreven in de handleiding. Is heel makkelijk om te doen. Je kan nog veel meer opties instellen. Verlichting ed. Je hoeft hiervoor niet naar de dealer. Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: AZ88

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Het is gelukt door de opties in het DISP menu aan te passen.

Door De vergrendel en ontgrendel knop 5 seconden in te drukken verander je het openen van alle deuren of alleen de bestuurders deur met keyless entry. Dus niet het op afstand openen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlueyCT200