Maat remschijven + remblokken (voor)

Meastro

Nieuw hier
31 okt 2019
5
0
0
Beste Forumleden,

Ik rijd een Lexus CT200h Business Line Pro van bouwjaar december 2011. Ik ben tweede eigenaar en rijd de auto nu al zo'n 90.000 km (tellerstand is 190.000). Ik moet de remschijven en blokken aan de voorkant vervangen. Elders op dit forum heb ik gelezen dat de remklauwen en remschijven per model kunnen afwijken. Als ik het goed heb begrepen, zitten er grotere schijven en klauwen op de modellen die standaard met 16 of 17 inch velgen worden geleverd (hopelijk zeg ik nu niet iets dat niet waar is).

Ik zou graag jullie hulp willen om te bepalen of ik de juiste maten heb besteld.
Ik heb mijn bestelling gedaan bij Mister auto. Ik heb daar mijn kenteken ingevoerd en daarna onderdelen besteld, zie bijlage voor wat ik heb besteld.
Volgens RDW is dit mijn uitvoering: ZWA10L-AHXBBW(3A)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

edit: ik heb 17 inch velgen, zo is de auto geleverd.
 

Bijlagen

  • Blokken.JPG
    Blokken.JPG
    83,3 KB · Weergaven: 68
  • schijf.JPG
    schijf.JPG
    118,1 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt:

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Je hebt je bestelling al gedaan, schrijf je.
Wacht de levering af, kijk of het past, klaar.
Als het niet past, dan klopt de data van hun website niet. Dan neem je contact op met de aanbieder.
Die zoekt uit welke artikelen w?l de juiste zijn.

Makkelijk. En graag gedaan. :D:rulez:
 

Meastro

Nieuw hier
31 okt 2019
5
0
0
Dankjewel Erjee.

Mogelijk dat iemand dit leest met nog aanvullende informatie over het gebruik van de verschillende maten?
 

Meastro

Nieuw hier
31 okt 2019
5
0
0
Hierbij een (late) update: het verschillen van maten in remschijven geldt voor de achterassen. Bij de voorkant paste de artikelen uit mijn openingspost precies.
 

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Late reactie: heb je enig idee wanneer je welke maat remschijven nodig hebt voor de achteras? Je hebt 259 mm en 279 mm. Ik heb ook 17" velgen (Luxury Line).