Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Thuiskomer voor CT? Ja, dat kan.

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Thuiskomer voor CT? Ja, dat kan.

Er zijn mensen die het wel handig vinden om toch een thuiskomer in hun auto te hebben, dit ook zo voor de CT. Wil je een thuiskomer erbij hebben, dit is bij de dealer te bestellen.

De thuiskomer is nu leverbaar inclusief opbergsysteem en afdekplaat voor 1025 euro.

Hoe het eruit ziet? Zo:
    Verkleinde Afbeelding
    Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
    3SGE Inside

De thuiskomer is voor 300 euro incl. BTW te bestellen.
    En zal geplaatst worden zoals op bovenstaande foto te zien is.
    Nadeel is echter dat de krik (niet zichtbaar op de foto) nog ergens los neergelegd moet worden.

Voor de 300 euro krijg je geen opbergsysteem, echter natuurlijk wel de afdekplaat die de laadvloer weer vlak maakt.
    Onder de afdekplaat kun je nog voldoende bagage kwijt, waar je bijvoorbeeld niet regelmatig bij hoeft.
    Bij mij ligt hier bijvoorbeeld een reflecterend hesje en gevarendriehoek.

Commentaar

Ik wil ook een reservewiel plaatsen in mijn CT, nu zag laatst een foto langskomen van iemand die de opbergbak netjes uitgezaags had om dit wiel heen.
      Zo zou ik dit ook graag willen doen, maar ik zou de afbeelding nog eens graag bekijken, kan iemad mij aan deze afbeelding helpen?
      Lexus CT200h Luxury Line 2012, Mark Levinson Media+HDD, LED koplampen, Adaptieve Cruise Controle en Webasto standkachel met AB en timer.

Commentaar

Kwestie van trail and error? Gezien de bak (auto) al een ronde vorm heeft kun je niet al te veel verschuiven.
        [2011] CT200h 1G0 Smoky Granite Mica — Pilot Slimline Xenon (dipped) 12.000k, (fog)10.000k / TapTurn Flasher — Blitz SUS Power LM / Blitz Hybrid A/C Filter / Blitz Touch B.R.A.I.N — Apexi Smart Accel Controller — Hella Super Tone + Hella Sharp Tone

Commentaar

Dat was ik.... Na veel zagen bloed zweet en tranen. Maar bel wel trots op het resultaat. Overigebs had ik hm via marktplaats gekocht onder de 100euro. Let op als de anwb met een wiel moet komen bij pech, kost het je een enorm bedrag... Je mag het wiel dan kopen.

Commentaar

http://forum.lexusforum.nl/filedata/...photoid=149110

Commentaar

Jvrr Dat was inderdaad het plaatje dat ik ergens eens gezien had, keurige oplossing, ik heb inmiddels een 17" noodwiel van een Avensis. Voordat ik de zaag er in ga zetten wilde ik eerst dit plaatje nog eens zien.
              Het is trouwens niet mogelijk om bij de ANWB zo'n (nood)wiel aan te schaffen, ze kunnen wel een nieuwe band voor je regelen als de lekke band niet te repareren is. Of auto gaat op transport naar de dichtst bijzijnde geschikte garage.

Bedankt Jvrr voor je snelle antwoord.
              Lexus CT200h Luxury Line 2012, Mark Levinson Media+HDD, LED koplampen, Adaptieve Cruise Controle en Webasto standkachel met AB en timer.

Commentaar

Werken ...
              X