Spiegels

jvankuijk

Nieuw hier
22 dec 2018
8
2
3
Hallo Lexus rijders,

Ik heb een vraag als ik mijn Lexus GS300 2008 in zijn achteruit zet gaan mijn buitenspiegels naar beneden toe wat het achteruitrijden vergemakkelijkt.
Maar nu gaat de linker buitenspiegel maar een heel klein beetje naar beneden en rechts doet het wel perfect, ik vraag me af waar dat aan kan liggen en hoe ik dat kan oplossen.
Alvast bedankt voor de hulp.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Hallo Lexus rijders,

Ik heb een vraag als ik mijn Lexus GS300 2008 in zijn achteruit zet gaan mijn buitenspiegels naar beneden toe wat het achteruitrijden vergemakkelijkt.
Maar nu gaat de linker buitenspiegel maar een heel klein beetje naar beneden en rechts doet het wel perfect, ik vraag me af waar dat aan kan liggen en hoe ik dat kan oplossen.
Alvast bedankt voor de hulp.

De spiegels kunnen in zowel een vooruitstand als achteruitstand ingesteld worden. Om de achteruitstand aan te passen dient de auto wel in R te staan.
 

jvankuijk

Nieuw hier
22 dec 2018
8
2
3
Ja dat klopt heb ik ook gedaan maar zet ik ze weer in de rijstand dan staan ze goed en daarna weer in de reverse dan blijft de linker spiegel weigeren ! raar toch
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ja dat klopt heb ik ook gedaan maar zet ik ze weer in de rijstand dan staan ze goed en daarna weer in de reverse dan blijft de linker spiegel weigeren ! raar toch

Misschien zit de spiegel vast. Je kunt proberen de spiegel even in alle uitersten zetten en evt de spiegels even in en uitklappen.