Verschillende kofferklep modellen of spoilerlip?

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Zowaar is mijn zoektocht naar een GS300 weer wat actiever en ga zowaar morgen een model uit oktober 2007 met 207k op de teller. Na onlangs een prachtig exemplaar net mis te hebben gelopen, ben ik heel benieuwd wat dit brengt. Een van de fraaie opties(?) vind ik de spoilerlip op de kofferklep. Ik vroeg mij af of dit een integraal onderdeel van de kofferklep is of een opgeplakt exemplaar (niet on eerbiedig bedoeld)? De spoiler zie je veelal bij Executive uitvoeringen, maar ik kan nergens wat vinden dat dit een bekende optie was. Al met al vind ik de spoiler de achterkant van de GS300 net wat ranker en sportiever maken.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Thinlane T de kofferbak lipspoiler zit ook op de president uitvoering. Als je naar de auto gaat kijken,die je op het oog hebt,Let vooral op de schokbrekers voor,zit een beugeltje aan de veerpoot gelast waar die kan doorroesten ,omdat er zand en vocht in blijft zitten. Vraag ook ff of die al voor terugroepactie bij dealer is geweest, dit betreft een sensor tbv. Brandstof systeem. Kijk ook of die blaasjes op de rand van motorkap heeft,zoja kun je via dealer nieuwe motorkap claimen. (10 jaar garantie op carrosserie. ) Heb ik ook gedaan en gekregen. Succes bij kijken naar je evt. Nieuwe aanwinst.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Heb geen foto van, maar als je de auto op de brug zet kun je het wel zien. Aan het beugeltje zit een sensor kabeltje. Is de schokbreker lek kun je het zien aan de onderste draagarm die vochtig Is van de olie.uit de schokbreker.
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Thinlane T de kofferbak lipspoiler zit ook op de president uitvoering. Als je naar de auto gaat kijken,die je op het oog hebt,Let vooral op de schokbrekers voor,zit een beugeltje aan de veerpoot gelast waar die kan doorroesten ,omdat er zand en vocht in blijft zitten. Vraag ook ff of die al voor terugroepactie bij dealer is geweest, dit betreft een sensor tbv. Brandstof systeem. Kijk ook of die blaasjes op de rand van motorkap heeft,zoja kun je via dealer nieuwe motorkap claimen. (10 jaar garantie op carrosserie. ) Heb ik ook gedaan en gekregen. Succes bij kijken naar je evt. Nieuwe aanwinst.

Was dit een optie of een vaste feature om zicht te onderscheiden van de andere uitvoeringen? M.a.w. kan je dit ter check ter hand nemen om aangeboden GS300's van valse type aanduiding te betrappen?
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Alleen de president uitvoering van de gs300 versie heeft een lipspoiler op kofferbak. Andere uitvoeringen niet. (Business,executive ).Als je zeker wil weten altijd kenteken en papieren checken.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
President uitvoering heeft ook adaptieve cruise control en adaptieve verlichting. Ook leuke opties dacht ik zo. In jou andere topic vergelijk je de gs met een is250,gewoon voor de gs300 gaan. Alleen al om het vermogen zou ik het doen. De is250 vind ik under powered. Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen.
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Het regent helaas geen "President" uitvoeringen. Een enkele binnen budget maar in de afgelopen jaren 12 eigenaren gehad wat ik dan een beetje verdacht vind. Anderen zijn net weer even buiten mijn budget. We blijven zoeken!