Sierdelen voorstoelen

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Zoals jullie weten heb ik een GS300 President uit 2005. Wat ik altijd een beetje vreemd vond zijn het ontbreken van sierdelen in de rugleuning van de voorstoelen (iets onder schouderhoogte). Bij zwart leder interieur zijn/lijken deze van geborsteld staal, terwijl bij een beige interieur deze van plastic zijn in overeenkomende kleur van het leer. Ondanks de andere kleur, dank ik dat een stalen variant toch wel fraaier staat dan die van plastic (welke ook nog eens met de jaren verkleurd). Weten jullie toevallig of deze after m,arket te krijgen zijn?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Toegegeven: Het is een puur persoonlijke inschatting dat ik denk dat je die sierdelen alleen compleet met voorstoel geleverd kunt krijgen. Zoniet, dan zal de prijs van all??n die delen zo hoog zijn dat je je afvraagt of dat inclusief stoel is... Maar zeker weten doe ik 't niet!

Een suggestie: Ik heb diverse kunststof interieurdelen van de IS gewrapped met 'geborsteld aluminium'. De delen hebben daardoor een realistische look-and-feel gekregen van dit materiaal. De wrapfolie houdt zich prima en de kosten vallen waarschijnlijk lager uit dan de verzendkosten ervoor. Misschien is dat een te overwegen optie voor je?

Om je een idee te geven?
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Hoi Xenon,

Ja daar was ik al bang voor, ik kan ook niet echt iets vinden in die trend, behalve een gehele zetel. Hoe noem je die dingen ook he... Misschien is dat wrappen zo slecht idee nog niet. ik zal eens kijken of ik die kapjes fatsoenlijk los kan krijgen.

Daarnaast merk ik dat voornamelijk de zetels voor aardig wat vuil in zich hebben (althans het leer). Ik heb wel eens van die filmpjes van AMMO New York bekeken, en daar wast hij voornamelijk met een kwast en pH neutrale zeep de zetels, stukje bij beetje. Ik wil het dezelfde manier terug brengen om vervolgens een conditioner/protector er overheen te smeren. Jullie nog tips welke producten te gebruiken dan wel te mijden?