opeens geen geluid meer

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
hallo`

mijn autoradio geeft opeens geen geluid meer` alles werkt wel zoals radio` navigatie `cd en alle andere dingen die normaal gesproken geluid zouden moeten geven.

bij aanzetten hoor ik alleen links in de achterdeur en dubbele plop in de speaker en dan niks meer,

wie heeft die ook wel eens gehad en belangrijker wat zou het kunnen zijn. bij Louwman denken ze de eindversterker in de kofferbak maar die is erg duur ben ik bang

heeft iemand toevallig zo een versterker liggen om te proberen?

gr patrick
 
Laatst bewerkt:

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
H?t nummer wat erop staat is Toyota 86280-30510 srnr EDPG 010236WL zou mooi zijn als je er 1 hebt om het even te proberen, wel is het vreemde dat nu het weer iets warmer is het geluid weer wel werkt. Misschien een printbreuk. Daarom wil ik niet gelijk een nieuwe kopen bij lexus want dat kost veel en ik ben er niet 100%zeker van dat het de versterker is. Ik hoor graag van je.
 
Laatst bewerkt:

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
Raar maar waar, nu het iets warmer is buiten heb ik opeens weer geluid? Toch denk ik dan aan een breuk in een printplaat van de versterker. Of heeft iemand anders een ander idee? Het vertrouwen in het systeem is nu wel even weg.
 

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
Als hij er weer mee stopt kom ik het proberen, nu werkt het weer dus dan is het moeilijk testen. Maar alvast bedankt
 

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
nou de radio speelt tot nu toe nog steeds maar de gs300 gaat eruit en word vervangen door een is is300H, eens kijken hoe dat bevalt. de proefrit beviel prima.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
nou de radio speelt tot nu toe nog steeds maar de gs300 gaat eruit en word vervangen door een is is300H, eens kijken hoe dat bevalt. de proefrit beviel prima.

Klinkt goed. Welke uitvoering?
p.s. Zou een ES300h niet meer in de buurt komen aangezien dat ook een ?grote? sedan is?