Welke verlagingsveren voor de Lex 450h?

RastaMc

Nieuw hier
28 jul 2015
16
12
3
Hoi allemaal.

Ik ben benieuwd of iemand kennis heeft over de type verlagingsveren die onder de GS450h passen. Deze bleken moeilijk te vinden hier in NL. In USA zijn ze wel, alleen wat je aan belasting betaald is enorm gek. Uit Japan kan ook (amazon. jp) maar het wordt niet naar NL verzonden. Weet iemand wat hierover?
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
In Nederland kan je lang zoeken naar verlagingsveren voor een Lexus. Voor een IS200 of IS250 zijn ze nog wel te krijgen maar er zijn erg weinig mensen die een GS verlagen. Tanabe is een van de betere merken als het op verlagingsveren aankomt bij Lexus. Deze zijn in de USA te verkrijgen, je gaat inderdaad BTW en invoerrechten betalen maar dat is helaas niet anders. Zorg er wel voor dat je dan zeker weten de goede hebt, je wilt niet de verkeerde veren uit de USA bestellen en vervolgens weer terugsturen. De veren van een reguliere GS gaan in ieder geval niet werken doordat het gewicht (achter) van de hybride een stuk groter is dan van bijvoorbeeld een GS300.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Neem contact op met suprasport en vragen naar Joris Jonker, die kan je vast wel helpen,heb zelf goede ervaringen mee. RRGS je verhaal over het gewicht van accupakket naar de achterkant van de wagen is onzin..,accupakket is geplaatst op zwaartepunt van auto oftewel het middel punt van auto.
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Volgens mij is het accupakket wel degelijk achter in de auto geplaatst bij de hybride GS. De kleine kofferruimte is hier het gevolg van.
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Klopt RRGS, in ieder geval een deel van het accupakket meen ik. Qua gewichtsverhouding zou ik wel een onbalans verwachten t.o.v. een Gs300 bijv.
 

AHAM1

Hoort erbij
4 mrt 2015
57
0
0
Nadeel van de 3 gen lex is dat aftermarket spullen in NL slecht te krijgen zijn. Ik had laatste een schokdemper voor defect van een GS430. Geen aftermarket te vinden. Origineel wordt geleverd door Kybb. Inkoop kon alleen via de dealer. een schokdemper = 400 EUR. (in de doos).