GS 300h vs 450h

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Gefeliciteerd !
Mijn GS was voorzien van nano-e technologie, waardoor de auto ook na 4 jaar nog als nieuw rook. Maar... ik heb er nooit in gerookt. Veel plezier en geniet straks van de eindeloze (onverwachte) acceleratie.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Gaaf! Is dat die bruin/grijs/zilveren GS uit Breda? In dat geval heb je volgens mij de meest complete GS gekocht die er momenteel te vinden is. Heb je ook die night vision er op!
Ik hoop dat je de rookgeur er uit krijgt.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Ja, dat is hem. Er zijn maar een paar dingen die hij niet heeft (bv. lane departure warning) maar die kan ik wel missen. Ik weet alleen niet of die night vision nou zo nuttig is maar de tijd zal het leren. Jammer genoeg werkt het alleen met de lichten aan, het zou pas echt leuk zijn als je met de lichten uit in EV mode mensen kon besluipen en dan vlak achter ze te gaan toeteren. Maar dan wil ik ook wel een toeter die klinkt zoals dit. :p Weet iemand waar ik die kan krijgen?

Met de rookgeur gaat het wel goed komen: de airco wordt gereinigd, het interieurfilter wordt vervangen en voor 100 euro kan ik een week lang zo'n ozon geurneutralisator huren. Sonax smoke-ex schijnt ook goed te werken dus dat kan ik ook nog in de strijd gooien. Ik kan de uitspraak van PJL over nano-e alleen maar onderschrijven, het systeem kon de geur al verrassend goed wegfilteren.

Ik verheug me er nu al op om straks in alle comfort en rust over de weg te glijden en wanneer nodig eventjes een Germaanse vierwieler een onaangename verrassing te bezorgen.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator