Iemand ervaring met Beat-Sonic apple Carplay / Android auto?

MarSmul

Nieuw hier
15 mei 2018
14
5
3
Van sept-2012, 4e generatie (daarom dit forum). De telling van dat model begint in de US consequent vanaf 2013 (2012 zit er niet eens in, terwijl oudere, de gen. ervoor wel). Ik vermoed dat de 4e gen in de US pas in 2013 is ge?ntroduceerd.
 

JANGS450H

Hoort erbij
27 dec 2018
49
16
8
als ik 2013 selecteer op GROMaudio dan komt de Vline2 (lex7 versie) wel naar voren als compatible met je auto: https://gromaudio.com/. Dit zou toch dezelfde versie moeten zijn als de 2012 versie. Voor de zekerheid anders even Michel van Motrade vragen: motrade@hotmail.nl. Michel reageerd altijd zeer snel op zijn mails. Ik heb zelf de Vline 2 in de 3e generatie zitten en ik ben er wel over te spreken..
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik heb ook begrepen dat de Vline inderdaad niet werkt op de 4GS (dat kan Motrade bevestigen). Op mijn 3GS werkt ie super fijn, wil niet meer zonder.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Misschien mis ik iets, maar waar gebruik je dat nou eigenlijk voor? Het enige voordeel wat ik voor mij persoonlijk zie is dat je i.p.v. de ingebouwde navi, Google Maps met veel accuratere verkeersinformatie kunt gebruiken. Voor muziek heb ik een USB stick. Wat biedt zo'n VLine verder nog aan meerwaarde?

Jarno
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik heb voor een paar euro een telefoonhouder gekocht. Werkt prima voor navi.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Misschien mis ik iets, maar waar gebruik je dat nou eigenlijk voor? Het enige voordeel wat ik voor mij persoonlijk zie is dat je i.p.v. de ingebouwde navi, Google Maps met veel accuratere verkeersinformatie kunt gebruiken. Voor muziek heb ik een USB stick. Wat biedt zo'n VLine verder nog aan meerwaarde?

Jarno

Ik zou niet meer zonder willen. Door de VLine heb ik Flitsmeister op de autoradio (wat veel meer toevoegt dan alleen flitsmeldingen. Namelijk: verkeersinformatie, maximum snelheid, stilstaande voertuigen, ambulances en meer).
Vroeger met een USB-stick en MP3's moest ik eens in de zoveel tijd nieuwe muziek toevoegen aan de stick, nu is mijn autoradio gewoon met internet verbonden, dus kan die gewoon muziek ophalen wanneer ik wil.
 

MarSmul

Nieuw hier
15 mei 2018
14
5
3
Ik wil heel graag CarPlay, aangezien dat echt 300x intu?tiever is als het eigen Lexus systeem. Daarnaast is een smartphone (iPhone in 't geval van Carplay) en heel stuk sneller als de computer in de auto zelf (aangezien je telefoon dan in weze de computer is), dat merk je dan overal. Naast navigatie (waarbij je zelf kunt kiezen tussen waze, tomt-tom, flitsmeister, google-map, of wat dan ook), heb je ook gelijk alle andere apps, van Spotify tot Netflix. Dat gaat toch net wat verder dan een bluetooth koppeling voor je audio. Kortom: Veel meer keuze, sneller en vooral meer up to date. Daar zou ik het graag voor gebruiken.
 

MoTrade

Hoort erbij
Sponsor
18 okt 2018
53
29
18
GROM breidt het assortiment steeds verder uit. Er zijn veel verschillende type radios en daardoor meerdere versies van Vline. Het is daarom onwaarschijnlijk dat 1 produkt (beats sonic) de hele range beslaat.
We hebben voor GS300 al wel Vline2 verkocht met wisselend succes. Een werkte pas na een software update, de andere helemaal niet en de laatste was plug en play. Ook voor GS300 van 2006 heeft Grom nu een oplossing op maat.
Wij denken graag mee voor een passende oplossing.
Motrade
 

MoTrade

Hoort erbij
Sponsor
18 okt 2018
53
29
18
Daarvoor hebben we de LEXGSVL2.
Afgelopen week getest en werkt. Moeten deze wel apart bestellen. Nog niet op voorraad.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Je hebt hem getest dus dan is ie op voorraad........:p:p wat zou ie moeten gaan kosten??
 

MoTrade

Hoort erbij
Sponsor
18 okt 2018
53
29
18
Getest en verkocht. Binnen 1-2 weken weer binnen.
De Vline2 is 550 euro incl BTW.
 

MoTrade

Hoort erbij
Sponsor
18 okt 2018
53
29
18
Toevoeging om het verschil duidelijk te maken.
BeatSonic biedt alleen mirroring.
Vline2 is volledig geintegreerde versie inclusief bediening via scherm, radio en stuurknoppen. Bovendien zijn de symbolen zodanig groot dat je goed en snel overzicht hebt. Veiliger dus.
GROM heeft ook Vlite, deze is wel vergelijkbaar (en 150 euro goedkoper).