average speed / kleppen in OEM

MrB

Nieuw hier
24 aug 2020
17
14
3
2 vraagjes

1- average speed blijft in mijn display op 43km/h staan......kan het mij niet voorstellen :) , staat dit bij iemand op een hoger getal? zal het nog eens resetten.
2- kleppen in oem uitlaat gs450h (filmpje op YouTube), iemand ervaring met zo'n systeem?

Gr, MrB
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
2 vraagjes

1- average speed blijft in mijn display op 43km/h staan......kan het mij niet voorstellen :) , staat dit bij iemand op een hoger getal? zal het nog eens resetten.
2- kleppen in oem uitlaat gs450h (filmpje op YouTube), iemand ervaring met zo'n systeem?

Gr, MrB

average speed is altijd heel veel lager dan je denkt.
wat je kunt proberen is gewoon op de snelweg rijden, tijdens 100km/h even resetten, dan kijken wat hij als eerste aangeeft (zal wel ong. 8 km minder zijn dan de teller), als het weer 43 km/h is , dan klopt er idd iets niet.


maar als je een hele rit hebt gemaakt tussen de 0 en de 100, dan is avg speed van 43 niet gek hoor. zeker niet op lifetime van de auto, stel je rijdt heel veel snelwegkm dan zal die ook hoger gemiddelde krijgen.

(ik rij passagierstreinen die rijden 0 tot 140 km/h rijden bijna nooit file, maar ook die hebben gemiddeld 40 km/h avg speed)
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
2 vraagjes

2- kleppen in oem uitlaat gs450h (filmpje op YouTube), iemand ervaring met zo'n systeem?

Ja, ik heb ervaring met zo'n systeem, het zat er al op toen ik de auto kocht. Een paar dingen:
1. Je gebruikt het nooit.
2. Als je het in je eigen woonwijk gebruikt, worden je buren niet vrolijk van je.
3. De afstandsbediening werkt niet meer en geen idee hoe ik dat gefixt krijg.
4. Je gebruikt het nooit.

;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ja, ik heb ervaring met zo'n systeem, het zat er al op toen ik de auto kocht. Een paar dingen:
1. Je gebruikt het nooit.
2. Als je het in je eigen woonwijk gebruikt, worden je buren niet vrolijk van je.
3. De afstandsbediening werkt niet meer en geen idee hoe ik dat gefixt krijg.
4. Je gebruikt het nooit.

;)

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je regelmatig naar car meets gaat :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Mijn ervaringen met car meets uit mijn Hondatijdperk waren overwegend negatief, dus die skip ik even :p

Dat snap ik. Gelukkig kan ik mededelen dat de Lexus-scene een stuk beschaafder is en een vrij laag (lees: geen) petjesgehalte heeft.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
790
113
Dat snap ik. Gelukkig kan ik mededelen dat de Lexus-scene een stuk beschaafder is en een vrij laag (lees: geen) petjesgehalte heeft.

Jup, bij alle meets waar ik ben geweest -en dat zijn er nogal wat-, kwam iedereen beschaafd aanrijden, zonder petje en in een driedelig pak. Nergens een compressor, verlagingsset of spoiler te zien, laat staan veels te grote wielen of brullende uitlaten. En na afloop gaan we meestal naar een sterrenrestaurant in de buurt waar we onze exclusieve Lexi laten vallet-parken.... Burning rubber is meer iets voor Honda en VAG-rijders...:p
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Jup, bij alle meets waar ik ben geweest -en dat zijn er nogal wat-, kwam iedereen beschaafd aanrijden, zonder petje en in een driedelig pak. Nergens een compressor, verlagingsset of spoiler te zien, laat staan veels te grote wielen of brullende uitlaten. En na afloop gaan we meestal naar een sterrenrestaurant in de buurt waar we onze exclusieve Lexi laten vallet-parken.... Burning rubber is meer iets voor Honda en VAG-rijders...:p

Ik proef een hint sarcasme :p

Ok, dan zal ik mijn schroefset weer omhoog schroeven :sleep: