DAAAAG IS , Hallo GS !

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Vandaag was het dan zover.

Ik heb de IS achtergelaten bij de dealer en na het legen van de bankrekening :( was de uiterst vriendelijke medewerker graag bereid mijn mooie witte GS450H mee te geven.
:D
Dat is dikke pret ! Ongelovelijk blij met dit speeltje , wat een geweldige auto en hoewel ik pas 25 Kilometer heb gereden ben ik er stil van. Net zo stil als de auto zelf trouwens.

Ik zal spoedig de beloofde foto's plaatsen, maar vanavond eerst even "spelen" !
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Tjeetje dat klinkt goed. Ik mag zelf binnenkort ook gaan rijden in een GS450H. :D En????? Kun je nog wel slapen na zo'n rit 's avonds?? :rulez:
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Rijdt zeker wel lekker, zo'n GS.. komt redelijk van zijn plek en deze gen GS gaat ook nog aardig door de bocht.. hoewel... ook bij deze heb ik even een hele kleine "side-step" mee mogen maken, bij een licht vochtige weg. Maar het was dan ook niet de F sport en wellicht dat deze toch nog net weer wat beter op de weg ligt.

Interieur ziet er ook heel netjes uit.. mooie keuze..
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Prachtige wagen, helemaal goed, proficiat!

hoewel... ook bij deze heb ik even een hele kleine "side-step" mee mogen maken, bij een licht vochtige weg.
Dat is gewoon de kift, niets van aantrekken! :p :p
 

bertus008

Nieuw hier
4 apr 2011
9
1
0
Dag! Helemaal eens, heb zaterdag mijn IS 250 in Zwolle achtergelaten. Die heeft mij nooit in de steek gelaten maar de GS trok mij qua ruimte en techniek bijzonder aan. Daarom overgestapt na bijna 2 jaar de IS te hebben gehad. En ik zeg meteen dat de GS helemaal mijn auto is, rijdt meer dan subliem, superluxe interieur en enorm rustig. Zie uit naar verre ritten.




Pacono zei:
Vandaag was het dan zover.

Ik heb de IS achtergelaten bij de dealer en na het legen van de bankrekening :( was de uiterst vriendelijke medewerker graag bereid mijn mooie witte GS450H mee te geven.
:D
Dat is dikke pret ! Ongelovelijk blij met dit speeltje , wat een geweldige auto en hoewel ik pas 25 Kilometer heb gereden ben ik er stil van. Net zo stil als de auto zelf trouwens.

Ik zal spoedig de beloofde foto's plaatsen, maar vanavond eerst even "spelen" !
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
31/12 2014 was het weer zover, gs450h ingeruild , begin 2015 komt er een BMW M550D voor in de plaats.
Dag lexus , dag toyota. 4 van de 5 toyota's die wij in bezit hadden zijn gedurende 2014 verkocht en niet vervangen voor toyota. Voor mij het eind van bijna 40 jaar uitsluitend toyota in het gezin. De laatste is een prius... Die blijft nog wel even.....maar wordt tzt niet voor toyota lexus meer vervangen.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Dat klinkt ernstig!

Zulke slechte ervaring met Toyota/Lexus?
Ehhh "4 vd 5.... zijn gedurende 2014 verkocht"

Dat klinkt nog ernstiger???
 

jwvdw

Hoort erbij
14 dec 2014
43
2
0
Dat klinkt als een zeer ontevreden klant. Ik kon de oorzaak hiervan niet precies vinden maar dat kan aan mij liggen. Ook niet hoe dealer noch importeur heeft gehandeld. Ik weet ook niet of ik op een eenzijdige uitleg zit te wachten maar ben toch nnieuwsgierig in de feiten.
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
inderdaad 4 van de 5 in 2014 verkocht, en vervangen door Volvo V40 D4, Mini Cabrio en twee Outlanders PHEV.
De Prius is er nog maar zal ook wel verdwijnen, zeker na de laatste actie bij mogelijke inruil GS.
Koop / kocht zakelijk en prive regelmatig autos, dat blijkt wel uit bovenstaande, was dus denk ik een hele goede klant.....

Heeft verder geen zin met modder te gooien doe ik niet, ben zoals geschreven heel lang erg tevreden geweest over het product, maar de deur is nu dicht en zal dat wel blijven..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jammer, maar je zal er je redenen voor hebben. Hoe dan ook, je blijft natuurlijk altijd welkom op Lexusforum en op de meetings van ons, met of zonder Lexus :)