Waarschuwing?

Henk is200

Nieuw hier
17 sep 2019
9
2
0
Hallo.
Sinds kort klinkt er zo af en toe een stuk of zes keer een velle piep kort achter elkaar. Het lijkt sterk op een waarschuwingssignaal maar ik krijg verder geen melding in de vorm van een lampje dat gaat branden of zoiets. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Betreft een IS 200 bjr 2005.
 

Henk is200

Nieuw hier
17 sep 2019
9
2
0
Er is nog een probleemje. Er zit een CD vast in de speler. Is dit eenvoudig op te lossen of moet de gehele radio cd speler er uit gehaald worden. Iemand een idee?
 

Henk is200

Nieuw hier
17 sep 2019
9
2
0
Zit er aan te denken om het gehele systeem te vervangen door een andere radio/Cd. Iemand een idee welk type radio geschikt is?
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Beste Henk, Ik heb een IS200 Sport uit 2000 en hetzelfde probleem met de CD speler gehad. Het is een typisch IS200 euvel. Lexus Amsterdam mailde mij het volgende in 2018:

Wij kunnen de radio unit voor u uitbouwen en opsturen naar Fujitsu Ten in Belgi? om deze daar te laten repareren/reviseren en vervolgens de radio weer voor u inbouwen.

De totale kosten hiervoor liggen rond de ?350 inclusief btw.


Mijn eigen garage rekent ?60,- per uur excl. btw. Maar hij is er wel lang mee bezig, de hele unit moet eruit. Het heeft iets te maken met klemmetjes die de CD niet loslaten. Gelukkig hebben we in ons type auto's nog een muziekcassette speler ;)....
 

Henk is200

Nieuw hier
17 sep 2019
9
2
0
Dank voor je reactie maar ik zou de hele installatie graag willen vervangen door een andere. Ik zou graag willen horen welk merk type radio Cd er in past.