how to?

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ik heb xenon geplaatsd en nou wil ik graag mijn koplampen afstellen

hoe doe ik dit?? (m.a.w. waar zit het stelschroefje?)


ik wou cruise control inbouwen en in mijn enthousiasme heb ik het leer van de schakelpook stuk gescheurd, (was ook wel bijzonder dun geworden trouwens) hoe zou ik dit wel moeten demonteren ??

nog tips voor een nieuwe? en dan ook het liefst met handrem hoes want die is in dezelfde staat...
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Afstelling bij een IS neem ik aan ?
Ik heb net een retrofit xenon gedaan en mijn koplampen zijn eenvoudig te stellen dmv een stelbout en een waterpas naast de lamp (ja echt) maar .......
laat het doen , ik heb het ook geprobeerd maar xenon en een foute lamp afstelling is erg hinderlijk voor je mee weg gebruikers zeker als je geen lenzen hebt want zonder word het licht erg verspreid

nogmaals ik neem aan dat je IS hebt
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.722
464
83
Als ik het me goed herinner zit zowel de versnellingspookhoes als handremhoes vast met een kliksysteem.

Bij de versnellingspook kan je deze voorzichtig lostrekken aan de chrome rand.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wat Roel zegt, de chrome rand vastpakken en dan voorzichtig doch met wat kracht omhoog trekken dan komt deze los, de hoes zit dan vastgeklikt aan dat chromen rand... 1 van een IS past wel, handremhoes, zelfde verhaal, aan de onderkant vastpakken en omhoog trekken, nogmaals, met beleid.. voor deze zul je wel van een rechtsgestuurde IS of een Altezza moeten zoeken want van een NL IS past niet.. been there done that... maar je zegt cruisecontrol??? vertel meer hierover aub? (niet hier natuurlijk, maak er een topic voor.. ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan...)
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ja zo heb ik het gedaan maar ik heb het dus niet krachtig gedaan,

cruise control is gewoon een standaard setje wat je inbouwt, als je kan werken met een multi meter en een kabeltje kan trekken dan kan je dit
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ok, wat ik bedoelde is meer laat eens zien wat je hebt gemonteerd en misschien een how to ofzo... ik denk dat er wat altezza rijders over de hele wereld hierin wel geinteresseerd zijn...
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
is gewoon een universeel setje met een handleiding, veel makkeijker dan dat wordt het niet, maar op dit moment heb ik het nog niet vekkeoos werken, zodra ik dat we heb kan ik iig laten weten wat ik waar heb gepaatst
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
zat nog in me oude auto...

kheb de ap50 van john gold, was er altijd erg over te spreken maar heb m nu nog niet goed werkend
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Wout is het misschien een idee om een project topic te starten ?
Zo te zien doe je veel aanpassingen zelf, het is leuk om te lezen en je helpt er andere gebruikers ook mee.
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
  • Wout











    • Join Date: Oct 2014
    • Posts: 104



    #7
    [COLOR=#6A6A6A !important]12 Feb 2015, 23:06[/COLOR]


    is gewoon een universeel setje met een handleiding, veel makkeijker dan dat wordt het niet, maar op dit moment heb ik het nog niet vekkeoos werken, zodra ik dat we heb kan ik iig laten weten wat ik waar heb gepaatst



    • Edit
    • Quote
    • Flag
    • Like
      0






 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
Copy paste werkte niet helemaal goed

Maar als het werkt zal ik er wel een how to van maken. Nu werkt ie alleen van 40 naar 60