Originele automatten

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Hallo allemaal.

In mijn nieuwe auto ontbreken de vloermatten.

Weet iemand hoe ik aan originele matten kan komen? en wat zoiets ongeveer kost?

Ik kom ook diverse webwinkels tegen die 100% pasvorm matten aanbieden, weet iemand of deze in de buurt van de originele matten komen (materiaal, kleur, afwerking, logo e.d.)?
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Imitatie. Bleek achteraf duurder te zijn dan de originele :D

Ik had daarbij wel de keuze in kleur, kleur van de logo, etc.
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Ik ben ook een tijdje op zoek geweest (eigenlijk nog steeds) naar een goede mooie matten set.
Het liefste wil ik de zelfde originele terug hebben met het logo van lexus en de tekst is 200 zoals op de foto!
Ik heb destijds de dealer gebeld maar dezelfde is niet meer leverbaar, misschien wel bij een auto-matten boer die ze op maat maakt maar dan zou ik misschien iets van een foto mee moeten sturen zodat ze een idee hebben.
Ik heb op een site geprobeerd een soort zelfde te bestellen en kwam ik uit incl. verzenden op 97 euro en een paar centen.
Als iemand een goede site weet waar ik dezelfde als op de foto in nieuwstaat kan vinden/kopen, dan zou ik dat graag willen weten!
IMAG0072.jpg
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Ja op die site van automatten4you had ik het ook al gezien ik denk toch dat het die gaan worden.
Voordat ik een bestelling plaats zal ik eerst een mail naar hun toe sturen met een foto en de vraag of ze zoiets na kunnen maken.
Eigenlijk heb ik alleen maar de 2 voorste matten nodig achter zijn ze nog goed.
Maar ik denk dat ik dan toch met een kleur verschil kom te zitten wat ik ook niet wil! :neutral:

En die andere site die matten komen ook niet echt in de buurt met wat ik in gedachten had.
Maar bedankt voor de link Hube!

@dennisb
Heb jij ook zon zelfde mat zoals op mijn foto?
Zo ja ben je ook op zoek naar een overeen komende mat..
Als jij ze toevallig eerder als mij hebt besteld zou je dan een foto kunnen maken hoe het resultaat is geworden?
Ik wens ons bijde succes haha :) (de rest ook natuurlijk)
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Ik heb mijn auto net geimporteerd, en zit nog te wachten op de kentekenplaten, ik heb dus nu de tijd om de puntjes op de "i" te zetten...

De matten ontbreken in zijn geheel.

Vorig jaar heb ik een lexus is200 in de prak gereden, daar zaten toen ook dezelfde matten in als bij jou. Deze matten wil ik er dus in hebben, of eventueel met gouden embleem (die heb ik ook wel eens gezien in de is200).

Het liefst wil ik dus origineel maar anders iets wat zo dicht mogelijk in de buurt komt, een mattenset geeft toch een beetje extra aan de auto...

Dus ik ben erg benieuwd naar het antwoord op jou mail aan automatten4you.

Als ze geen moeite willen doen voor ??n set? ik wil er ook een ;-)
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Ik denk wel dat ze mee werken aan het imiteren van ontwerpen.

Er staan diverse matten van verschillende merken tussen.


Deze met lexus is ook wel netjes denk ik:
Jaguar-logo-3.jpg



Het is overigens ook mogelijk om teststukjes stof te bestellen zag ik.... Nou ben benieuwd!
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Ik heb zojuist tijd gevonden om een mail te sturen naar mattenboer haha.
En ik heb binnen 10 min antwoord gehad dat was makkelijk.
Maar in de mail stond dat ze de matten in vergelijkbare versie konden maken alleen zonder logo van lexus(vanwege copyrights).
Wel kunnen ze de matten leveren met de tekst IS 200 (evt. op de achtermatten ook tegen meerprijs).

Ik zal morgen of dinsdag even langs de dealer gaan met een mat en vragen of ik de matten mag zien die hun op voorraad hebben kijken wat ze daar te bieden hebben.
Anders denk ik dat ik toch maar ga voor de set en dan helaas zonder logo, want ik denk dat elke matten boer last heeft van de copyrights van lexus...

Ik zal ook nog even laten weten wat ik bij de dealer aantref en tegen welke prijs!
Als er evt. nog mensen zijn die ook de matten set wil kan ik ze tegelijk bestellen voor iedereen net zo makkelijk, dan hoor ik het wel via pb.
 

lexowner

Nieuw hier
9 apr 2012
11
0
0
Mijn matten zagen er ook zo vreselijk uit..ben op zoek gegaan en heb via een website een nieuwe set laten maken met andere kleuren en een iets andere logo. Vond oude ontwerp toch saai dus heb gekozen voor TRD logo in rood en zilveren rand. Ziet er geweldig uit. Kwaliteit ook zeer goed en degelijk. Ik zal snel foto's plaatsen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
lexowner welkom hier! we wachten met smart af op de foto's! Stel je eens voor in het voorstel gedeelte als je tijd en zin hebt!
 

lexowner

Nieuw hier
9 apr 2012
11
0
0
Zo, hier zijn ze dan..ik heb slechts bestuurders kant en passagiers kant laten zien. De matten voor achter hebben ook een perfecte pasvorm echter zonder logo natuurlijk.

Bestuurders kant
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Passagiers kant
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Heb ze gekocht via SUPRAMATS.COM.

Heb ook een setje laten maken voor de vrouw (Toyota Verso) en ze zijn ook super.
Vooral de pasvorm is zeer goed en de dubbele bevestigingen clips erg stevig.

Ik heb voor de originele bevestiging gekozen. (haak)

Een optie is zoals bij andere matten een dubbele gat met kunststof bevestigingsschroef en knop.
Zo staat de mat goed vast.
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Ik heb net even gebeld naar Lexus Breda (van Dorst), de matten zijn origineel niet meer leverbaar.

Wel kunnen ze via een ander kanaal aan pasvorm matten komen, deze zijn zwart, of er iets van een merk op staat is niet duidelijk.

De prijs voor deze mat is ?75,80

Ik denk dat ik dan voor een immitatie van de originele mat ga, met de tekst IS200