A/T bak reactietijd

DaniZigen

Hoort erbij
16 apr 2015
27
3
3
Ben nu een jaar in bezit van een is250 automaat. Zeer tevreden mee. Alleen vind ik de reactie op de shift pedalen traag reageren. Heb gereden in een isf en dat is een heel ander verhaal. Zodra je flipt...bam! Zijn er mensen die hiervoor al een upgrade voor hebben? Zou t leuker maken bij weg accereleren...
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Ben nu een jaar in bezit van een is250 automaat. Zeer tevreden mee. Alleen vind ik de reactie op de shift pedalen traag reageren. Heb gereden in een isf en dat is een heel ander verhaal. Zodra je flipt...bam! Zijn er mensen die hiervoor al een upgrade voor hebben? Zou t leuker maken bij weg accereleren...

Ik ken dit probleem. Helaas is er na mijn weten nog niks voor verkrijgbaar. Bij lexus nagevraagd en ook zij weten hier niks voor. je krijgt dan als antwoord '' Dat hoort bij de auto ''
 

DaniZigen

Hoort erbij
16 apr 2015
27
3
3
Misschien een open market voor deze upgrade. Maar ecu of elektronica van Lexus is moeilijk aan te snuffelen voor upgrades. Het gaat om een vertraagde signaal,vandaar dat er misschien een klein mogelijk is om t te versnellen
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
699
140
43
Volgens mij is in al die jaren de ECU van Toyota/Lexus nog altijd niet gekraakt, dus daar zul je niets aan kunnen aanpassen. Een fabrikant of dealer zal je daar al helemaal niet mee kunnen helpen.