Aanschaffen Lexus IS 250?

AdBlue

Nieuw hier
16 okt 2018
12
0
1
Hi,

Ben van plan om een Lexus IS 250 aan te schaffen, maar heb er nog wel een aantal vragen over. Is het verstandig om rond de 10 duizend euro uit te geven aan een beest die ongeveer 2 ton op de teller staat? (Denk btw wel dat ik een automaat wil) kunnen jullie mij misschien meer vertellen over de Lexus IS 250? Ben zeker wel het hele net afgegaan voor reviews / informatie hierover, maar wil zelf toch nog een post aanmaken.
EDIT: Ga er zeker minimaal 2 jaar mee rijden.
EDIT2: Rij nu in een Mercedes C200d 2016
Mvg! :oops::p
 

Bert250

Nieuw hier
19 jul 2017
7
1
3
Maar waarom zou je per se E10 willen tanken dan? Het bevat minder energie, dus dat het goedkoper is, wordt daardoor weer volledig teniet gedaan.

Ik wil niet per se E10 tanken maar 95 word hierdoor vervangen, in Belgie is dit al, en aangezien de IS wel een slokje lust is het niet leuk altijd 98 te moeten tanken.
 

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Ah ja, zo heeft mijn oude E320 dat ook. Maar dan heb je een klein hendel waar je hem weer los kan laten :p

Bij mijn GS300 uit 1997 ook. Op zich ideaal zodat je meer ruimte hebt rondom de armsteun en ik vind het veel netter ogen zonder hendel.

Vroeger een Megane gehad en deze had een soort vliegtuig hendel als handrem. Dat zag er ook nog wel netjes uit.