Onderhoud in Rotterdam voor lexus IS250 uit 2006 met 300.000 in zeer goede staat

Htccone

Nieuw hier
14 jan 2020
6
0
0
Zojuist een mooie lexus gekocht, senior held uit 2006 en 300000 km. Nu moet ik op zoek naar onderhoud en garage. Hebben jullie tips? Toch naar een Lexus dealer, maar dat kost waarschijnlijk een hoop geld of misschien een andere occasion expert? Alvast bedankt.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Gewoon bij Toyota laten doen? Dan krijg je weliswaar niet de red carpet treatment maar ze zijn wel volledig bekend met de techniek en allicht ook voor een lagere prijs dan Lexus.

Jarno
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Aangezien ik ervaring heb met welgeteld ??n Toyota dealer - en dat was toen ik nog een Toyota had - kan ik niet echt een goede vergelijking maken. In elk geval kun je bij Toyota uit meer dealers kiezen dan bij Lexus.

Jarno
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
826
1
422
63
De Lexus-dealers kennen vaste onderhoudsprijzen voor het standaard onderhoudsschema. Vragen staat vrij. En die medewerkers daar kennen hun modellen als geen ander. Ik heb uitstekende ervaringen met de dealer in Arnhem. En daar is de linkerdeur van Toyota en de rechterdeur van Lexus. Als ik de receptionist bel en en mijn naam zeg, dan weet de beste man al het kenteken uit zijn hoofd. Het staat je vrij om offertes op te vragen. Helaas zijn de ANWB en AutoWeek bijvoorbeeld gestopt met reviews van autobedrijven dus of ze een goede reputatie hebben, da’s nu wat lastiger om te beoordelen.