aanschaf IS bj 2010 122DKM

Belso

Nieuw hier
20 mrt 2020
3
0
0
Goedenavond,

Na een duur jaar met een MB C-klasse, heb ik mijn MB verkocht en ben ik al een tijd ben ik me aan het ori?nteren op een Lexus, eerst met een GS gereden, deze vinden we wat groot. Daarna gereden met een CT200 sport, die vonden we weer stug en niet al te ruim. Maar nu het oog laten vallen op een IS250 BJ 2010. Ik heb veel interesse maar ik mis een aantal opties op de auto, stoelverwarming, met een leren interieur. En daarnaast en ik krijg het nog niet duidelijk of de auto een ML installatie heeft, is een ML standaard geleverd in een bj 2010 of was dit een optie? En als het geen ML installatie heeft, wat is dan de geluidskwaliteit van de "gewone" stereo?

Mvg Belso
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Goedenavond,

Na een duur jaar met een MB C-klasse, heb ik mijn MB verkocht en ben ik al een tijd ben ik me aan het ori?nteren op een Lexus, eerst met een GS gereden, deze vinden we wat groot. Daarna gereden met een CT200 sport, die vonden we weer stug en niet al te ruim. Maar nu het oog laten vallen op een IS250 BJ 2010. Ik heb veel interesse maar ik mis een aantal opties op de auto, stoelverwarming, met een leren interieur. En daarnaast en ik krijg het nog niet duidelijk of de auto een ML installatie heeft, is een ML standaard geleverd in een bj 2010 of was dit een optie? En als het geen ML installatie heeft, wat is dan de geluidskwaliteit van de "gewone" stereo?

Mvg Belso

ML was niet standaard, maar een optie. Als dit er in zit moet je op de middenconsole onder de CD ingang MARK LEVINSON
zien staan .

Zelf heb ik geen ML maar wel het "Lexus premium pakket"
Volgens mij was dat wel standaard op de "high edition" uitvoering.

Ik vind dat in ieder geval heel erg vet klinken, en een aantal audiofielen in de kennisenkring ook, maar ik ben zelf dan ook geen audiofiel, dus ik heb zelf geen bepaalde verwachtingen, maar ben wel onder de indruk van het geluid. Zeer helder. En een hele mooie bass


Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 16029552843678354423798017345008.jpg Bekeken: 0 Grootte: 249,1 KB ID: 176755 Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 16029552843678354423798017345008.jpg Bekeken: 0 Grootte: 249,1 KB ID: 176756
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
824
1
422
63
...Maar nu het oog laten vallen op een IS250 BJ 2010. Ik heb veel interesse maar ik mis een aantal opties op de auto, stoelverwarming, met een leren interieur. En daarnaast en ik krijg het nog niet duidelijk of de auto een ML installatie heeft, is een ML standaard geleverd in een bj 2010 of was dit een optie? En als het geen ML installatie heeft, wat is dan de geluidskwaliteit van de "gewone" stereo?
Volgens mij heeft alleen de basis uitvoering geen lederen bekleding. Er zijn verschillende uitvoeringen in de loop der jaren geleverd, lederen bekleding komt volgens mij vaker wel dan niet voor, maar vanaf de 2e facelift is het aantal uitvoeringen van de IS naar elkaar toegegroeid volgens mij. De basis heeft fijne stoffen bekleding, de Executive is vervangen door de Luxury Line maar mist opties in de laatste jaren die de Executive wel had.

Een ML is zeker geen standaard op de IS. Het was standaard vanaf een bepaald uitvoeringsniveau. Sommige actiemodellen hadden een ML in het pakket zitten. De foto’s die Henri27 heeft geplaatst laten je zien of het er wel in zit of niet. Als die auto stoffen bekleding heeft, ben ik er 99% zeker van dat het geen ML is en dan heb je de geluidskwaliteit van de “gewone” stereo al gehoord. En die is best goed hoor. Maar de helft van je post gaat over Mark Levinson dus ik denk dat dit belangrijk genoeg voor je is dat je juist wel dat systeem een keer gehoord wil hebben voordat je er een koopt. Ik heb er een in de mijne zitten en ik vind het fantastisch klinken. Verwacht geen dB-competities te winnen met een ML, maar de balans en details pik je er goed mee uit hoor.