Gevoeligheid parkeersensoren v??r.

Radegast

Hoort erbij
9 jun 2020
68
11
8
Goedemiddag,
hebben onze eerste Lexus net 3 dagen. Ben nog bezig om mij door de enorme handleiding te worstelen....
Er is nu ??n ding waar ik mee zit: Helaas zitten er aan de voorkant maar 2 parkeersensoren (op de hoeken)
i.p.v. 4. Beetje jammer. Maar goed. We hebben gemerkt dat deze hoeksensoren pas erg laat gaan piepen.
Is er een mogelijkheid om de gevoeligheid in te stellen ?? Mijn vrouw (die hem gaat rijden) is een beetje
bang.......

Groet,
Marc
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Nee, heb volgens mij niets over het hoofd gezien. Het zijn er twee...
Maar ik zie dat jij ook een IS250 hebt. Heb jij er dan meer dan twee voorop zitten ??
[...]

Ik heb er ook maar twee in de IS, maar alleen als ik erin zit. Dus niet in de bumper, maar in m'n gezicht... :eyes: :). En voor achteruit heb ik gelukkig een camera.
De GS heeft naast een achteruitrijcam ook nog eens 4 sensoren, zowel v??r als achter. Tsja, het is geen dikke LS...:p
 

Radegast

Hoort erbij
9 jun 2020
68
11
8
Ik heb er ook maar twee in de IS, maar alleen als ik erin zit. Dus niet in de bumper, maar in m'n gezicht... :eyes: :). En voor achteruit heb ik gelukkig een camera.
De GS heeft naast een achteruitrijcam ook nog eens 4 sensoren, zowel v??r als achter. Tsja, het is geen dikke LS...:p

:):thumbsup:
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.086
4
789
113
Tsja, het is geen dikke LS...:p

En nog steeds kan ik niet fatsoenlijk parkeren.

IMG-20171210-WA0004.jpg


front sneeuw.jpg