Verlaging

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Mensen, een vraagje aan de mensen die de Lex hebben verlaagd.

Nu heb ik de 3cm pro eibach setje er onder alleen hoelang heeft het duurt dat hij echt zakt..
Valt me nu eerlijk nog iets tegen..

Hoor graag van jullie
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Eibachs staan erom bekend dat ze niet veel meer inzakken. Als je niet continu met twee zwaargewichten op de achterbank toert of 8 kratjes pils in de kofferbak zet gaat ie hooguit nog 0.5cm zakken.
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Nee dat begrijp ik, maar als jullie hier foto's laten zien van de verlagingen staat die auto's wel degelijk lager.


En mijn vraag was ook hoelang het bij ieder duurder dat hij in de juiste stand staat.

Heb inmiddels van anderen al bericht ontvangen vaak zit hij op de juiste stand na 1 week rijden of 100/150 km

Hij rijd igg wat beter, iets minder contfortabel maar dat vind ik niet erg, in de bochten is hij zeker verbeterd.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
en daarom zijn coilovers aan te raden , kost iets meer maar verstelbaar op zowel hoogte als comfort
je hebt nu stugge veren die zouden de auto inderdaad wat harder aan moeten laten voelen en minder inveren
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Ja idd aardig stukje meer ;) schroefsetje heb ik idd na gekeken 800 tot 1300 euro.
Setje eibach pro 150 euro is een groot verschil ;)
Maar heb inmiddels nu 70 km gereden en is toch nog weer iets gezakt. Zou eens foto's schieten en posten.
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Goed alleen had bij zonder verlaging en dan een hele stijlendrempel zoals bij ons de oversteekplaats bij winkelcentrum al aan de grond (trekhaak voor mijn gevoel) maar verder met 4 man in de auto geen problemen verder bij normale drempels.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik heb er ook al een tijdje Eibach Pros onder zitten en het valt inderdaad best wel mee hoe laag de auto is.
Met drempels heb ik ook nooit problemen.

Dat de auto verlaagd is merk je pas als je een niet-verlaagde IS ziet rijden, dat ziet er dan (vooral aan de voorkant) ineens heel offroad uit :grin:
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Klopt klopt mee eens :) hij ligt nu na 200 km er netjes en strak bij, niet aso gewoon alsof het zo hoort.

Ik merk wel dat hij echt veel strakker op de weg licht vooral in bochten uiteraard is dat in combinatie met 19 inch en platte en brede bandjes
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Ik heb de optielijst/modelspecificaties van de IS250 bekeken. Bij de Sport wordt "Sportonderstel" genoemd; wat houdt dat in detail in? Enkel andere dempers/veren? Of zijn ook de anti-rollbars en andere zaken aangepakt? De keuze uit IS250 Sport 's met automaat is niet reuze, vandaar dat ik misschien ook kan kijken naar andere uitvoeringen waar ik vervolgens coilovers of Tein H-tech veren onder kan voor het gewenste sportieve rijden icm verlaging.
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Ik ben vrij handig, dus zelf gedaan. Allen heb je daarvoor wel het 1 en ander nodig.. klusje van 3/4 uurtjes.

opzich zou de Lexus dealer het ook kunnen monteren.
zelf heb ik wel voor een eibach pro setje gekozen.
 

Jordan

Nieuw hier
27 okt 2017
16
1
0
ik ben zelf ook vrij handig hoor daar niet van. Maar heb de plek niet en laat het liever iemand anders doen.
De lexus dealer heb ik een offerte gevraagd maar die rekenen toch een te hoog uurtarief voor mij vind ik.
 
Laatst bewerkt: