17 inch voor een IS250 [is 18 Inch geworden]

Lucky.L

Nieuw hier
21 okt 2012
17
0
1
Hallo,ik heb sinds 2 maanden mijn eerste lexus [IS250 business] gekocht!
Nou wil ik een paar 17 inch velgen erop gooien [meer inch ben ik bang comfort te verliezen,correct me if i'm wrong].Welk merk is goed maar ook een beetje betaalbaar?

Mvg Michel
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Groot probleem..... Dat ook niet maar het is niet de originele maat, de Lexus heeft achter gewoon een andere bandenmaat, de Duitsers hebben daarentegen wel 255/35/18, maar op de Lexus krijg je daardoor een grotere afwijking met je teller en optisch lijken je wielkasten minder gevuld en mogelijk lijkt het iets meer SUV achtig. Ik vind het persoonlijk minder mooi.
 

Lucky.L

Nieuw hier
21 okt 2012
17
0
1
Henny zei:
Alan zei:
Groot probleem..... Dat ook niet maar het is niet de originele maat, de Lexus heeft achter gewoon een andere bandenmaat, de Duitsers hebben daarentegen wel 255/35/18, maar op de Lexus krijg je daardoor een grotere afwijking met je teller

Handige site om teler afwijkingen te berekenen

http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm
Dan zit ik aardig goed volgens die berekening,had de monteur mij trouwens ook laten zien!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Je kan de foto's verkleinen, dat kan bijvoorbeeld met 'paint'. Is wat omslachtig, maar kan wel. Maar er zijn ook verschillende programma's die dat kunnen.
Verder, en dat bedoelt 'GPS-10' kan je, je foto's uploaden naar foto site's, zoals photobucket.
Zo zijn er ook nog meerdere.

Bij photobucket kan je dan de link kopi?ren en die tussen Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
zetten. Hierdoor word de foto op een normaal formaat getoond en word het forum niet uit zijn verband getrokken.