Automatisch inklappen spiegels?

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Voor ik die honderden pagina's instructie ga lezen weet iemand of je de instellingen zo kan wijzigen dan de spiegels automatisch inklappen bij het uitzetten van de motor? En natuurlijk weer uitklappen als ik de motor start.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
Keuze schakelaar van de spiegels in het midden zetten, en idd zoals Alor zegt bij op slot doen klappen ze dan in.
(overigens had ik ergens gelezen dat niet alle uitvoeringen deze functie hebben of was dat de CT?)
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
De CT heeft een handmatige automatische knop😂 (bij de leenauto die ik kreeg tenminste)
Welke ook weer een optie is die niet op alle CT's zitten.
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Ik heb idd de IS300h.
Maar hoe zet ik de spiegelschakelaar in het midden of op auto?
Er zit onder de spiegelbeweeg knop slechts een tweetal knoppen. Voor links en rechts.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dan heb je die optie niet. Er zit toch een index in je handleiding..? :sneaky:

Spiegels IS300h.JPG
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
He jammer. Zit dat hem in de uitvoering? Ik heb een business Edition van medio 2014. Of in het bouwjaar?

Heb nog even gekeken maar idd linksboven zit geen knopje maar een niet klikbaar afdekkapje.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat lijkt onderdeel van de uitvoering:
the auto folding mirrors is available on the F sport models ( in the u.k that's is) but only with the leather package i.e electric seat and steering wheel adjust. I know this because this is one of the things I wanted.

Best wel mager, aangezien bijna op elk boodschappenwagentje tegenwoordig die functie zit...