Verlagingsveren voor is300h?

Airhead999

Hoort erbij
13 mrt 2013
33
0
0
Hallo,

Ik wil een is300h splinternieuw gaan verlagen in opdracht van de klant. Verder wil hij er 19 inch wielen op en al het chroom in het zwart.
Weet toevallig al iemand of verlagingsveren al te krijgen zijn?
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Airhead999 zei:
Voor wie het nog niet gezien heeft de chroom delen zijn nu ook zwart.
Dat is Idd heel erg fraai ! :rulez:


Al met al een pracht combo alleen mist de klant nu nog meer het niet bestaan van een fictieve IS400h met zeg 100pk'tjes meer (ruk bijtelling ;) )

Geslaagd project :worship:
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ziet er goed uit zo die IS300h.
Op de laatste foto's lijkt hij ook voor en achter even hoog te staan.

Top! :rulez:
 

alfons

Nieuw hier
14 feb 2013
22
0
0
Als er andere velgen gemonteerd worden, is er dan een manier om het lampje uit te zetten van de bandenspanning sensoren? Ik kan me voorstellen als je andere velgen er op wil zetten dat je dit niet doet met velgen van de veel te dure dealer, maar velgen bijvoorbeeld bestelt via internet, alleen heb je dan niet de tpm sensoren.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Niet 123, ik denk een zoekopdracht in Google en je hebt ze gevonden. Ik denk ook de betere bandenzaken, tuningsbedrijven dit ook wel hebben.
 

Airhead999

Hoort erbij
13 mrt 2013
33
0
0
Voor het bestaande bandenspanning systeem heb je eigenlijk originele sensoren van lexus nodig maar die zijn nog erg duur. Bij deze zitten ze er alleen in op de zomer wielen. En klant rijdt dan in de winter met het lampje aan.
Ik heb bij een Lexus IS cabrio het computertje ervan losgekoppelt. deze zit boven op de radio gemonteerd. Deze heeft dus geen bandensysteem meer.
Maar let wel op bij zo iets want vanaf nu is het een wettelijke verplichting. Geen idee of de politie erop controleert en of APK verandert wordt. En het een afkeur punt gaat worden. Dit laatste zal wel.